Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De r zit weer in de maand, het countdown topic is weer open, de meeste productvideo's zijn al binnen en de eerste importeursdemo's staan weer in de agenda's. Ik ben zelf een stuk stiller op het forum dan veel van de medereaguurders hier maar reken maar dat ook bij mij de sfeer er weer goed in zit! Laten we er met z'n allen weer een aantal mooie maanden van maken en duimen dat het weer de komende jaarwisseling voor velen een stuk beter is dan vorig jaar. Tot snel in de andere topics!

Heerlijk hoor, was even uitzingen maar nu de dagen langzaamaan weer donkerder beginnen te worden en de demo's ook weer gepland zijn kan het weer los! Heerlijk ook al die activiteit op het forum, krijg het niet meer bijgelezen haha!

Heerlijk hoor, was even uitzingen maar nu de dagen langzaamaan weer donkerder beginnen te worden en de demo's ook weer gepland zijn kan het weer los! Heerlijk ook al die activiteit op het forum, krijg het niet meer bijgelezen haha!

Activiteit is inderdaad goed aanwezig, dankzij jullie! Geweldig deze drukte, het is haast niet bij te houden en het wordt zoals elk jaar alleen maar drukker. Maar zoals gezegd, dank aan iedereen die zorgt voor de drukte :handsup:

Het heeft even geduurd maar we kunnen nu eindelijk gaan aftellen richting het nieuwe jaar.
De komende maanden alles beetje volgen en een mooie lijst samenstellen om het jaar goed uit te knallen.
Zin in het nieuwe vuurwerkseizoen.

De eerste twee weken countdown zit er al op, de meeste demo's zijn geweest en ook de meeste product info staat online. Het seizoen is echt begonnen, heerlijke tijden dit.

En het is alweer oktober jongens, wat gaat de tijd ontzettend snel voorbij. De demos hebben we gehad, de eerste maand va het seizoen en de countdown zijn alweer voorbij. Nu lekker vooruit kijken, de kerstshows staan op het punt van beginnen, skyradio is gestart en de klok wordt deze maand alweer een uur terug gezet. De mooie en goede tijden zijn aangebroken, geniet er van allemaal.

Inderdaad, we zitten in de dubbele cijfers qua maand. Het is aan, kriebels als een malle!!

Voorheen zou ik de titel van "mister Countdown" altijd op voorhand aan omepje hebben uitgereikt. Dit jaar misschien toch eens mikosje overwegen. Anyway.. thanx voor alle berichten tot nu toe in dit gedeelte van het forum iedereen! Het heeft mij persoonlijk goed geholpen de vuurwerkjes draad weer op te pakken. Nu alleen nog lijstjes maken en bestellen. :bonk: :D

HAha thnx beast, blijft het mooiste deel van het forum die countdown. Mikosje heeft ons inderdaad al van veel en mooi beeldmateriaal voorzien, heerlijk.

Mikosje is inderdaad lekker bezig. Ik moet zeggen dat het sowieso heel gezzelig is in het countdown gedeelte. Het is lekker druk en er komen veel sfeerverhogende reactie's voorbij. Dus bedankt allen!

echt leuk dit, door deze site het hele jaar al bezig met vuurwerk uitzoeken en nu ook wat al besteld, voorheen pas de laatste week van het jaar. En bedankt, ook namens de portemonnee, nee hoor top, ter verhoging van de feestvreugde en dat mag ook wel dit jaar. Keep up the good firework! o ja is altijd leuk om van anderen te lezen, tot nu besteld: Ultimate mythologie, Pyro Night, Ultimate monsterbox, Total display show, Transbomber

Leuk om te lezen Romeinse kaars, goed om te zien dat we bij kunnen dragen om je meer met vuurwerk bezig te zijn :thumbup:

Echt leuk te zien dat de countdown ook altijd gewaardeerd wordt en vooral sfeer verhogend is! Keep up the good work iedereen! En Mikosje is idd lekker bezig in de countdown.

Man man man, wat zijn de kriebels weer naar boven gekomen zeg. Eigenlijk tot september nauwelijks online geweest, niet aan vuurwerk gedacht. Tot de demo's in Biddinghuizen. En nu de smaak weer flink te pakken!

Man man man, wat zijn de kriebels weer naar boven gekomen zeg. Eigenlijk tot september nauwelijks online geweest, niet aan vuurwerk gedacht. Tot de demo's in Biddinghuizen. En nu de smaak weer flink te pakken!

Lekker hé, Martijn? Hier zit het ook echt heel erg hoog op 't moment, frisse dag vandaag, wat oliebollen en appelflappen gescoord, VWC aan, Sky uit de speakers.. heerlijke tijd zitten we in!

Ik hoop dat we met zijn allen de sfeer er weer een beetje in zien te krijgen. Het zijn enorm zwarte dagen en die zullen ook niet snel voorbij zijn, en ook zullen er nog veel van zulke dagen komen. Maar voor mezelf probeer ik de knop een beetje om te zetten. Ik wil strijdlustig blijven, samen met jullie allemaal en de branche. Maar ga ook proberen om dit jaar tog nog een paar mooie weken op VWC te hebben met sfeer. Hopelijk lukt het meerdere mensen die knop een beetje om te zetten zodat we tog wat gezelligheid kunnen creëren en we uiteindelijk tog nog een mooie dag tegemoet gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan