fompert VWC lid maandag om 21:08 #141 Sws nog hetzelfde lijstje als vorig jaar en ik zie hier helaas ook geen verandering in komen. Mei Banfa Supernaut 1 Supernaut 2 Elegant Night Paranoid 2
Sws nog hetzelfde lijstje als vorig jaar en ik zie hier helaas ook geen verandering in komen. Mei Banfa Supernaut 1 Supernaut 2 Elegant Night Paranoid 2
RedAce VWC lid maandag om 21:36 #143 De Break Out. Denk dat ik die helaas nooit meer kan aanschaffen/afsteken tijdens oud&nieuw.
Gototop VWC lid maandag om 23:32 #144 fompert zei: Sws nog hetzelfde lijstje als vorig jaar en ik zie hier helaas ook geen verandering in komen. Mei Banfa Supernaut 1 Supernaut 2 Elegant Night Paranoid 2 Klik om te vergroten... Stel je voor he, paranoid 2 schieten
fompert zei: Sws nog hetzelfde lijstje als vorig jaar en ik zie hier helaas ook geen verandering in komen. Mei Banfa Supernaut 1 Supernaut 2 Elegant Night Paranoid 2 Klik om te vergroten... Stel je voor he, paranoid 2 schieten
D dingodile VWC lid maandag om 23:43 #145 Gototop zei: Stel je voor he, paranoid 2 schieten Klik om te vergroten... Doe ff