Welke merken consumentenvuurwerk waardeer jij hoog?

Das niet zo best, krijg je straks potten van 200 euro:wink:

Eigenaar van Hardix was trouwens al 14 januari volgens mij alweer naar China gegaan, dat moest zo vroeg omdat die spelen daar zijn :p Heb je net oud en nieuw gehad en kan je alweer voor 2 weken naar China. (Volgens mij ging hij dan elke avond een show kijken, en de ochtend erna de producten kijken die hij wel interessant vond ofzo, en vergaderen)

Das niet zo best, krijg je straks potten van 200 euro:wink:

dat is weer beetje overdreven.. potten van €200,-...

mijn voorkeur naar goeie merken is toch we:

ProLine (GBV)
Crown Collection (Broekhoff)
Dynasty (wolff)
Full Loaded (wolff)

dus:

GBV, Broekhoff & Wolff :bye:

dat is weer beetje overdreven.. potten van €200,-...

mijn voorkeur naar goeie merken is toch we:

ProLine (GBV)
Crown Collection (Broekhoff)
Dynasty (wolff)
Full Loaded (wolff)

dus:

GBV, Broekhoff & Wolff :bye:

Nou check die dure pot van ferro en je telt er 30% overheen, kom je al gauw op die 200 euro.

Das minder goed nieuws 500 gram.
Hoe hoog is de prijsstijging in % ?

Dat is nog niet helemaal bekend,maareen prijsverhoging zit er wel aan te komen

Graag weer even on topic, heb een aantal goede berichten gelezen, maar nu dwaalt het wat meer af.

De merken / importeurs die ik het beste vind zijn de volgende:
Wolff, zowel bij dynasty als full loaded zitten erg goede producten. Goede effecten. Voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Daarnaast vind ik profi vuurwerk ook erg goede cakes hebben met mooie uitwerkingen.

En xxl met jorge vind ik ook zeker een topper, lage prijzen voor toch wel goed vuurwerk.

Mijn favoriet is en zal altijd wel blijven PRO-LINE, zitten natuurlijk ook wat mindere potje e.d bij, maar over het algemeen zeker de 500grams potten zijn heel erg mooi voor Nederlandse begrippen.

Ik ben ook wel te spreken over Dynasty, nog niet heel veel van geschoten, maar wat ik heb geschoten beviel me goed.

1. Dynasty
2. Lidu

Dynasty is een goed(en vooral betaalbaar!)merk. Lidu heeft mooie pijlen en dan doel ik met name op de Ninja Pijlen.

Mijn persoonlijke toppers zijn:
- Hardix Vuurwerk, goede kwaliteit en goede prijs/kwaliteit verhouding
- XXL-Fireworks, zeer goede kwaliteit en veel kleine cakes tot grote aan toe met vele effecten in een cake
- Wolff Vuurwerk, goede prijs/kwaliteit verhouding en heeft hele mooie producten

Ik denk dat dit de toppers van de meeste zijn, Marijn Vuurwerk lijk me ook erg goed alleen al als je naar de vele apparte effecten en niet al te dure prijs/kwaliteit verhouding kijk maar ook de vele goede meningen.
Ik heb hem er niet bij gezet omdat ik dit merk nog nooit in het echt heb meegemaakt, waar dit jaar uitteraard verrandering in moet komen.

Maarja alles zal verranderen door die grote prijsstijging het is niet niks :sad:

ik vindt er zoveel goed , hier 'n paar voorbeelden ff uit m'n hoofd :
dynasty
herlat nl
titanium
lidu
skyline
top selection
profi
crown

Ikzelf vind het vuurwerk van Wolff het beste. Altijd mooie heldere effecten, kwaliteit is (meestal) erg hoog en niet te vergeten: de prijs/kwaliteitsverhouding is erg goed.

Ik heb winkeliersdemo's gezien van Schuurmans, Broekhoff, GBV en Wolff. Ik vind toch dat Wolff hier dan ver bovenuit steekt.

ik heb niet 1 beplaald merk wat ik helemaal top vind, ik vind dat er bij elk merk wel een aantal toppers zijn en ook een aantal potten die ik niet goed vind. ik haal gewoon bij verschillende importeurs zodat ik overal het beste kan halen dus ik kan niet echt een bepaald merk noemen.

Nu de jaarwsseling 2008-2009 achter de rug is en ik nieuwe dingen heb geprobeerd is ook mijn mening over de merken veranderd.

Voor mij zijn op dit moment de betere merken:
Zena Nederland
Hardix
Marijn
LIDU
Pronk Vuurwerk
Wolff
Rubro Vuurwerk
Beko

Van Bonfireworks heb ik 2 producten uitgeprobeerd, die zien er ook goed uit

Laatst bewerkt:
wolff - dynasty is erg goed, vooral om de lange effecten denk aan de sniper en stars over paris. Profi ken ik niet echt.
Pronk vuurwerk - eigen import, luide burst, gewaagde effecten en felle kleuren. En die prijs dan ook echt he:D

gr. Pyro Power

Voor mij:

Wolff- gewoon veel variantie in effect, product en prijs.
Zena- haalt collecties uit belgie en verkoopt het in nederland.
Pronk- top vuurwerk.
GBV- gewoon goedkoop, en harde burst knallen.
Marijn- mooie en speciale effecten.
XXL-fireworks- verkoopt jorge collectie wat een buitelandse collectie is.
AVP collectie- leuk dat een bekende vuurwerk site hun eigen goede producten heeft.
Hardix- heeft er wel een aantal toppers tussen zitten.

:bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan