Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rotjes, babypijltjes, shock 6-packs, extreme bang rockets, wondertollen, gillende keukenmeiden... the list goes on.

Weet iemand nog het assortiment met.. volgens mij 20 shocks? Volgens mij Zena maar kan t maar niet vinden. Die in ieder geval ook altijd, en dan alleen 's avonds omdat ze zo mooi waren. Na elke single shot zo blij als een kind in de snoe.... vuurwerkwinkel.

Stars over Paris, Concerto Rosso, crackeling Crystal, monsterride en transbomber als alle soorten rotjes, goudbloemen met knal en thunderkings in het verleden niet meetellen.

Grondbloemen. Heb ze elk jaar al vanaf kleins af aan. Dus denk dat die het meest in de collectie gezeten hebben.

Sloffen waren niet aan te slepen

Bekijk bijlage 1807859

En later de Bo peep maar die waren al minder
Mooi😛p, ik had vroeger ook de sloffen met zon cowboy erop. De rotjes hadden een wat gele gloed. Was een jaar dat ze echt duidelijk harder gingen dan de concurenten.

Of de donderslag/kanonslag ook met die leeuw erop. Zaten volgens mij 6 van in den pakkie en waren relatief duur maar leuk😃

Liever gezegd gehad, maar dat zijn toch zeker wel; Red Lantern Western Hero Crackers en Schuurmans Astronauten! Beide grijze lonten! Daarna nog een aantal jaar Horse Brand Thunder Bomb gehad! Van alle 3 hele vele sloffen er doorheen gestookt!

Dit jaar voor het eerst de Transbomber niet gehad. Ben er nu toch wel een keer klaar mee, zelfs in de straat zeiden ze elk jaar weer" he daar heb je deze ook weer". Je wil er ook elk jaar meer. Eerste jaar was het 1 toen een paar jaar op rij 2 en toen naar 4 en als laatste jaar 6. Meer dan 6 wordt te gek al denken sommige hier anders over.
Ben het wel met je eens, afgelopen jaren ook iedere keer gehad. Komend jaar slaan we hem een keer over !

Ik heb hem alleen in het eerste jaar gehad dus tijd dat die er weer ns (enkelvoud is genoeg) bij komt! :D

Vroeger altijd rotjes en singleshots. Ben nu pas 2 jaar serieus bezig met siervuurwerk en de 400sh total display wil ik ieder jaar er weer bij.

Ik denk de Golden Future van Salon Roger, 300 shots missile en de thunder bomb matten / hindoerollen. De Heavy Metal van Weco ook elk jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan