Welk gevoel komt er in jou boven als de klok op 00:00 staat?

ik steek altijd al 5 voor 12 al een aansteeklont aan en dan die buiten leggen en dan 1 voor 12 aftelleen en me dan irriteren dat mijn ouders eerst de champenje open willen maken en dat mensen me de beste wensen willen wensen.
en dan STOKEN!!!!!

Ik sta dan meestal zo van; "Nou nu hebben we een nieuw jaar en alles is afgelopen"
Best wel een vaag gevoel want het is een beetje jammer omdat de dag om is, maar het is op zich ook wel leuk omdat er een heel nieuw jaar is met allemaal nieuwe belevingen.

MIj geeft het geen apart gevoel meer hoor. Het lekkerste gevoel krijg ik namelijk al om 10:00 uur 's morgens. De rest van de dag kun je toch al knallen en cakes afschieten tot je erbij neer valt. Dan is het gevoel van mij rond 00:00 uur wel al een beetje verdwenen (ook met het oog op het feit dat het dan officieel nog maar 2 uur mag duren). Dus, nee.. geeft mij niet echt een vrolijk gevoel, maar ik geniet wel nog van mijn projectjes.

Hier ook zo'n beetje, het geeft me nog steeds wel een super gevoel, maar 10.00 's ochtends is nog een stuk beter, omdat je dan de hele dag nog voor je hebt, om 00.00 uur is het helaas alweer bijna voorbij. Maargoed, het ligt er natuurlijk ook aan of je vrij bent, moet werken, andere verplichtingen hebt etc.

Adrenaline en vreugde!!
Ik ben altijd super blij als het eindelijk zover is.
Meestal sta ik om 00:05 buiten. (eerst wat drinken, handjes geven en oliebol naar binnen!)

Mijn gevoel?
Ik graai even door mijn zakken en voel dat ze 1000 euro lichter zijn geworden,
omdat het na 2 uur al over is.
Dus eigenlijk best een doorgezakt gevoel.

een *****gevoel met de gedachte: pfff, dat getreuzel met die champagne en die handjes, schiet gvd allemaal toch eens op man!

of een geweldig gevoel terwijl de rest binnen afvraagd waar ik ben :D

00.00 uur vindt ik het belangrijkste moment .
dan moet alles goed gaan
dan moet ik presteren tegen over de rest :devil:
punt uit !!!!!! .

Buikloop en een beetje stil van het afgelopen jaar.

Maar dit is van korte duur want naar buiten en stoken!

Ik denk dan: En dan nu de finale van een paar maanden voorbereiding. (die finale gaat altijd zo snel voorbij).

Om half 12 savonds ben ik bezig met voorbereiden: vuurwerk klaar zetten kijken of alles ook veilig is(lamp in mijn pet)..

Nou het is 12 uur dan gaat het achtergrond geluid steeds harder(Matten salutes etc.)
Van alle kanten zie je vuurwerk je staat midden in een Battlefield en dan gaat er van alles door mij heen: ''adrenaline'' hahaha en dan krijg ik kippenvel en dan BAM Vuurwerk afsteken tegen 110 aan jonguh!! :D

Ik heb dan ook muziek op de achtergrond aanstaan dit nummer:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dan bij het moment dat je die tikkende klok hoort dat hoor ik iets voor 12uur Zwaar NICE!!:D

<<<<< Nog 31 daagjes >>>>>

Meestal ga ik om half 12 even naar binnen om 'even tot rust' te komen. Om 12 uur ben ik dan weer helemaal fris en in de tussentijd heb ik alles klaargezet wat klaargezet moest worden. Als de klok dan 12uur aangeeft komt er een heerlijk gevoel bij mij naar boven. Meestal probeer ik even rustig aan te doen, zodat niet alles fout gaat. Ik pak rustig de dozen met vuurwerk uit de gang en zet ze buiten neer. Dan kijk ik naar het vuurwerk wat de buren ontsteken en dan steek ik m'n aansteeklont aan en ga ik zelf aan de slag. Meestal pak een dan een simpel potje. Ik bouw het langzaam op. Als ik dan klaar ben met al het siervuurwerk en het is nog geen 2 uur, dan pak ik het kleine spul zoals thunderkings, happiness en pijltjes, en ga nog even een rondje door de wijk maken. Rond half 3 kom ik binnen, ga ik douche en ga ik naar bed. Het gevoel van wat ik om 12 uur had is er om half 3 dan nog steeds, maar dan met de gedachte dat het weer voorbij is.

:D

Back
Bovenaan