Weco Super 4 [Premium]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Showbox met 4 grote multishots cakes

Luxe verpakt in mooie doos met doorzichtig plastic deksel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja... Mooie batterijen. In Duitsland 8 Euro p/s.

Hier de andere filmpjes.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
ben zeer benieuwd naar dit assortiment .
ik wil niet op de bovenstaande filmpjes afgaan , want de nederlandse versie zal vast niet identiek zijn aan de duitse versie .

Ik heb de goldpalm en rubinfinale gehad. Ze vielen mij erg tegen. Magere boeketten en een zachte burst. Een van mijn weinige miskopen van afgelopen jaar.

Ik had zelf de goldpalm en silver palm ze vielen mij ook tegen.
Verleden jaar waren er geruchten dat ze aangepast waren en die geruchten klopte.
Meschien dat deze weer de oude vertrouwde kwaliteit hebben.

Heb zelf afgelopen jaar de Goldpalm en Rubinfinale gehad.

Hiervan vond ik de Goldpalm redelijk goed, mooie staart, effecten waren klein maar wel mooi van vorm en kleur en lang zichtbaar.Prijs was 8.95 dus voor dat geld niks te klagen.

De Rubin finale was uitermate teleurstellend effecten zeer klein en bleven ook totaal niet lang hangen.Deze pot was zijn geld niet waard.

Op feuerwerk.net ook gelezen dat de potten uit de finale serie afgelopen jaar ten opzichte van het jaar ervoor flink aan kwaliteit hebben ingeboet

Hoe de kwaliteit van deze potten voor de Nederlandse markt wordt en of er aanpassingen gedaan worden weten we nog niet, maar ik zou er niet teveel geld aan uitgeven dit eerste jaar want dit zou wel eens tot teleurstellingen kunnen lijden mocht blijken dat deze dezelfde zijn als die wat in Duitsland verkocht worden zeker als ze voor een veel hoger bedrag verkocht gaan worden.

Goldpalm finale
+ YouTube Video

Rubin Finale:
+ YouTube Video

Als ik het zo van de filmpjes beoordeel vind ik het prachtige cakes. Als de prijs meevalt wil ik deze zeker aanschaffen. :)

Aftershock: Jaja... Mooie batterijen. In Duitsland 8 Euro p/s.

Hier de andere filmpjes.

Welk winkel heb je deze potten in duistland Gehaald dan ??

Laatst bewerkt:
Hier nog een filmpje van deze pakket

6575f9e278901b3d83c7c62eb4400d4c.jpg

Denk wel dat ik ze dit jaar ga uitproberen :)
de filmpjes zien er goed uit:wink:

Hier ook 65 euro, maar dan zijn ze zo te zien wel 25 schots i.p.v. de 13 schots op het filmpje. Dus dan is het qua prijs nog steeds vergelijkbaar met Duitsland...

(Heb ze zelf niet besteld trouwens, maar kan het niet laten om nog steeds de folders door te blijven bladeren :wink:)

Back
Bovenaan