Website Broekhoff

Er zullen een hoop consumenten teleurgesteld worden door Broekhoff als ze afgaande op de films hun vuurwerk aanschaffen.

Welk een eerlijk beeld wordt er op de site geschetst van hetgeen de consument kan verwachten..........:angry::frusty::frusty::angry:

Er zullen een hoop consumenten teleurgesteld worden door Broekhoff als ze afgaande op de films hun vuurwerk aanschaffen.

Welk een eerlijk beeld wordt er op de site geschetst van hetgeen de consument kan verwachten..........:angry::frusty::frusty::angry:

Mischien is de post boven jou wat voor jou?
Anyway ik ben van mening dat mensen niet zo moeten zeuren, ik kan prima een enkel product onderscheiden.
En nou niet gaan beginnen over die potjes van 5 a 7 euro per stuk, aan de prijs kan je al wel zien dat je geen zwaare pot hoeft te verwachten.

@Orion,

Heb je wel goed gelezen???

Ik kan dat ook... Weet ook echt wel waar ik over praat en ik bezoek uiteraard ook de demo's.... Ik had het over de standaard consument die afgaat op filmpjes.....

Terug uit China
Beste Vuurwerk liefhebbers,

Onze inkopers zijn net weer terug uit China en hebben hun best weer gedaan om mooie nieuwe producten uit te zoeken. Wij houden u op de hoogte zodra er meer nieuws is.
Houd de website in de gaten!!!

https://www.vuurwerkexpert.nl/

Nieuwe producten staan op de site van croekhoff. kijk s onder magnum series. daar kom je bekende producten tegen. oa raccoon van diamond collection en shooter kit van jorge. betekend dit dat broekhoff gaat samenwerken met andere importeurs? en is dat een teken dat t niet echt goed gaat met t bedrijf broekhoff?

Nieuwe producten staan op de site van croekhoff. kijk s onder magnum series. daar kom je bekende producten tegen. oa raccoon van diamond collection en shooter kit van jorge. betekend dit dat broekhoff gaat samenwerken met andere importeurs? en is dat een teken dat t niet echt goed gaat met t bedrijf broekhoff?

Heb op de site gekeken, maar kan geen nieuwe producten vinden.

Er zijn altijd wel samenwerkingen om het mekaar (financieel) makkelijker te maken :wink:

Volgens mij is dat vorig jaar ook al eens gebeurd, dat er van andere collecties/importeurs de producten er bij stonden.
Dat word volgens mij later in het jaar wel weer bij geschroefd wanneer de site weer online gaat..:bye:

Back
Bovenaan