We hamsteren massaal vuurwerk in laatste jaar dat het ’mag’: ’Hier gaan er duizenden van weg’

Correct, vvd gaat de keutel wel intrekken en het verbod is een feit! Waarom? nou simpe..l waarom eerst gelijk met iets instemmen en dan kijken hoe iets uit pakt? Ze hadden dus moeten zeggen werk eerst jullie plan maar uit als dat in orde is stemmen we erin mee maar voor nu is het een nee! ( hierin kon je het al weten lijkt mij dat het er wel gewoon komt) althans dat is mijn kijk erop.
Onderhandelingspositie creëren noemen we zoiets.. Nu ze straks weer gaan deelnemen aan de onderhandelingstafel (en geloof me, dat gaan ze) laten ze dit punt (voorwaarden v.w.b. uitvoerbaarheid van dit verbod) varen in ruil voor een ander partijpunt wat voor hun belangrijk is..

Ik zou onderhand al bijna willen zeggen uit ellende: laat het verbod er maar komen; dan zal de overheid inzien dat het achteraf een ramp en ellende van formaat blijkt. Met extra schade, doden en vele, vele gewonden.
Mede door geknutsel van de jeugd die zelf gaat fabriceren vanuit het keukenkastje. En vergeet de rellende, ontevreden groepen niet in de sowieso al roerige nacht.

• Like
Waarderingen: Kees
Back
Bovenaan