Wat zou jij graag zien in een nieuwe cake?

Mijn quote van AVP:

De voorgaande jaarwisseling heb ik een aantal producten van Bonfireworks aangeschaft na alle goede reacties op het internet. Zelfs na het zien van de producten die in Steenbergen geschoten werden (die toch tegenviellen) toch nog een leuke lijst met producten aangeschaft.

1 Gorgeous
1 Wodka Blue
2 Treasure Island
3 Miracle
1 Crackling Meteors
1 Colorful Thunder Tail

Op uitzondering van de Colorful Thunder Tail zijn alle producten mij zeer goed bevallen. De Treasure Island en de Wodka Blue waren zeker producten die in aanmerking kwamen voor de toppers van de jaarwisseling.

Echter, ik heb deze week wat films gezien op de website van Bonfireworks en kwam tot de conclusie dat er erg veel goud gebruikt word in de producten. Nu is Bonfireworks wel heel goed met goud, maar wat een importeur vaak met Crackling doet, word bij Bonfireworks met de gouden kleur gedaan. Nu weet ik niet of dit een goed, of een slecht iets is omdat de producten met goud mij erg goed zijn bevallen. Maar wanneer je als consument met een relatief klein budget toch een paar cakes wilt kopen, en je bijvoorbeeld de Treasure Island, Wodka Blue en Gorgeous koopt, je wel eens het gevoel kan krijgen dat je 3 exact dezelfde cakes hebt gekocht omdat er minimale verschillen in zitten.

Nu lees ik ook in dit topic dat er veel leden zijn met een vraag naar nog een cake met gouden effecten. Ik zou zeggen: kijk naar andere effecen wat nog weinig gebruikt is bij Bonfireworks.

Heb je een goed punt Ruben,goud is mooi maar moet niet overheersend zijn. Wel vind ik er nog genoeg leuks kan worden gedaan,met goud. Als je bijv een wat apartere kleur gebruikt,komt het voor mij al anders over.

Zoals al vaker gezegt denk ik dat we echt zitten te wachten op een cake met zilveren spinners naar multicolor boeketten.

Mocht dit haalbaar zijn past zo'n cake goed in de 25 schots serie van bonfire! :D

Een paar daylightcakes!
Het komt zo vaak voor dat er mensen zijn die zich 's morgens en 's middags vervelen, omdat je toch alleen maar knalvuurwerk kunt afsteken! (alhoewel...)

Tevens zou ik graag een cake willen zien waar de kleuren zeeblauw en oranje in verwerkt zijn. (zuivere en heldere kleuren)
Deze kleuren gebruiken niet veel importeurs! (GAT IN DE MARKT!)

Hoop dat jullie er wat aan hebben, groetjes Rob.

Deze cake zou ik helemaal geweldig vinden voor de Nederlandse markt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

is een amerikaanse 500 grammer.

En ik denk dat dit zeker mogelijk zal zijn om de Nederlandse markt!
Waaier met Splitering Comets zou geweldig zijn.

De eerste levering van de Splitting Comets was een fan- shape crosette cake, helaas is die later veranderd in een i- shape. Deze weer terugzetten in een fanshape zou ik echt fantastsich vinden.

De eerste levering van de Splitting Comets was een fan- shape crosette cake, helaas is die later veranderd in een i- shape. Deze weer terugzetten in een fanshape zou ik echt fantastsich vinden.

Waarom niet beide versies hanteren? Ik ben gelukkig met de i-shape versie om eerlijk te zijn.

dat kun je toch niet met de weeping willows vergelijken?
Dat zijn glittering willows, ik denk dat je eerder aan de metal explosion moet gaan denken van Royal Fireworks.

Bonfire is zeker een goed merk, ik heb er ook 3 goede cakes van geschoten maar wat hier al eerder werd vermeld is dat er momenteel veel kwaliteit verschil is ivm met oude cakes met de oude wikkels en de nieuwe. De oude hebben een betere kwaliteit als de nieuwe. Zo zie je hier in bepaalde topics veel onduidelijkheid ontstaan. De ene roept hij is geweldig de ander zeg hij is traag en de uitwerking is klein terwijl we het hier over dezelfde cake hebben maar het verschil zit hem dan in de oude en nieuwe lijn / wikkel.

Back
Bovenaan