Wat zijn jouw plannen voor 'het laatste jaar'?

Waltr

VWC lid
We zijn onderhand allemaal wel op de hoogte nu over het verhaal dat dit wel eens echt het laatste jaar zou kunnen zijn.

Ik zou wel eens willen weten hoe jullie hier mee omgaan qua uitgaves, gevoelens en collecties.
Gaan jullie records breken of geloven jullie het allemaal wel.

Wordt dit idd een andere oud en nieuw als normaal voor jouw?

Van plan om het wat groter aan te pakken, normaal gesproken met wat familie. Komende jaarwisseling wordt iedereen uitgenodigd, familie, vrienden en buren. Koelkast vol wijn/bier en fris, flink wat oliebollen op tafel en gaan met die banaan! 🎇💪

Eigenlijk gewoon proberen goed in te kopen in de voorverkoop en wat op voorraad te hebben staan.
Maar goed belgie en duitsland zijn er ook nog dus geen idee hoe het allemaal loopt.
Ga nu niet eens 3k wegschieten ofzo, dan liever een groot bedrag uitgeven en het verdelen over n aantal jaar.

Geen idee wat ze precies met de wetgeving gaan doen als je nog vuurwerk thuis zou hebben na de ''laatste'' jaarwisseling.

Van plan om het wat groter aan te pakken, normaal gesproken met wat familie. Komende jaarwisseling wordt iedereen uitgenodigd, familie, vrienden en buren. Koelkast vol wijn/bier en fris, flink wat oliebollen op tafel en gaan met die banaan! 🎇💪
Vreet/zuipfeestje?

Je vergeet je vuurwerk!

we hebben even wat extra budget vrijgemaakt er voor, zodat we het wensenlijstje zo ver mogelijk kunnen afstrepen. verder gewoon een groot feest van maken met veel gezzeligheid en veel vuurwerk!

Denk dat jij geen pauze kan inlassen met je hoeveelheid compounds gappie! Hahah dat gaat achter me kaar rammen worden

Haha ja het is de laatste keer denk ik dus de hele avond knallen. Tussendoor even opwarmen binnen. Tijd zat als ik vanaf 18 u begin denk ik.

Hij bedoelt de 35 seconden die het kost om de volgende compound te pakken, neer te zetten en aan te steken.

:d

Gewoon lekker rammelen.
@YOYOYO ik heb toch praktisch alles opgekregen afgelopen jaar en ons lijstje scheelde toch niet zo veel 😜
Aankomend jaar beter je best doen. In iedere hand een aansteker haha

Gewoon lekker rammelen.
@YOYOYO ik heb toch praktisch alles opgekregen afgelopen jaar en ons lijstje scheelde toch niet zo veel 😜
Aankomend jaar beter je best doen. In iedere hand een aansteker haha

Hahaha ja! Ik weet onze lijstjes nog inderdaad. Hoe laat begon jij dan?

Ik had echt tussen 18 u en 24 u ook moeten afsteken. Heb te weinig om 18u afgestoken. Dus dat gaan we dit jaar anders doen.

Heb je alweer een mooie lijst voor dit jaar?

Ik ben tegen de schemer begonnen. Dus zeg maar iets voor 17:00 en dan in één streep door naar 1:30.
Toen vond ik het welletjes, maar was ook praktisch alles op haha
Ga je dit jaar weer voor alleen compounds of ook losse cakes?
Ja we zijn weer begonnen met bestellen 🤓 maar wat baal ik er nog van dat je de pirates of the caribbean wel gewoon hebt uitgeleverd gekregen.

Ik ben tegen de schemer begonnen. Dus zeg maar iets voor 17:00 en dan in één streep door naar 1:30.
Toen vond ik het welletjes, maar was ook praktisch alles op haha
Ga je dit jaar weer voor alleen compounds of ook losse cakes?
Ja we zijn weer begonnen met bestellen 🤓 maar wat baal ik er nog van dat je de pirates of the caribbean wel gewoon hebt uitgeleverd gekregen.

Welke losse cakes MOET ik kopen? Dus geen Duitsland maar echt in NL te koop?

Die pirates of the caribbean staat hier nog te shinen idd. Komt wel goed dit jaar :p

Welke losse cakes MOET ik kopen? Dus geen Duitsland maar echt in NL te koop?

Die pirates of the caribbean staat hier nog te shinen idd. Komt wel goed dit jaar :p
- Philadelphia Spitters
- Cupido
- Crossette Switch
- Excentric
- Emprire
- Viper
- King of Action

Kleine selectie uit wat diverse soorten.. Niet allemaal even groots maar zeker geen 13 in een dozijn.

Ik vind het nog lastig en ben er nog niet uit.
Of dit jaar extra uitpakken en er uit gaan met een knal, of toch wat dingen extra bestellen en bewaren.

Uhh..... extra uitgeven doe ik eigenlijk al elk jaar :-)
Dus blijft alleen over ga ik echt hamsteren....

Ik koop alleen nog echte must haves. Moet ook zeggen dat het vonkje aardig gedooft is en die belachelijke prijzen versnellen dit proces.
Wellicht dat het in de herfst nog een beetje oplaait, maar anders wordt het dus rustig

Minder vuurwerk en meer tijd besteden aan eten/drinken en tijd spenderen met vrienden

Less is more was de insteek, maar nu dit jaar waarschijnlijk het laatste wordt koop ik wat meer. Ook deels om te bewaren. Waarschijnlijk wordt het ook weer solo afsteken.

Back
Bovenaan