Wat zijn de criteria dit jaar voor jouw aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waltr

VWC lid
Waarom koop je die ene cake en waarom heb jij die compound al maanden geleden gekocht?

Wacht jij op de aanbiedingen en maakt het niet uit. Misschien ben jij wel gek op die dahlia's of die ene kleur.
Altijd gewacht op die ene bak die je nu echt moet hebben of ga jij kilometers maken omdat je die ene deal écht niet kan laten liggen?

Op basis van welke redenen en eisen scharrel jij jouw vuurwerk dit jaar bij elkaar?

Dit jaar heb ik al mijn aankopen uitgezocht op het maken van zoveel mogelijk herrie.
Ik bedoel dus cakes zoals cairo crackling,crackle king,return of the phoenix,salute cakes enz..

Ook omdat dit spul het ook met slecht weer prima doet,maar vooral omdat ik dit jaar gewoon echt eens zoveel mogelijk herrie wil maken.

Schijnt niet zo te zijn😉

Lees reacties hier en straatfilmpjes. Vanuit daar beslis ik en of het product op max een uur rijden vanaf mijn woonplaats, te halen is.

Ik heb mij dit jaar meer op 18.00 gericht. Diversiteit in cakes en diversiteit in klein spul en waar ik projectjes van kan maken (sta met mn neefje en andere kids)

Dit jaar een klein beetje laten leiden door de foraleden.

Paar compounds die ik bestelt heb omdat iedereen er zo lyrisch over is terwijl het mij nooit heeft kunnen bekoren ( live op demo's gezien, 20mm bakken etc.). Dus ben heel benieuwd of mijn mening na 1 januari drastisch anders is

Merendeel vd bestelling gewoon omdat ik het leuk spul vindt. Oja, en een max. Van 150 euro voor 1 compound, alles daarboven wordt niet gekocht omdat dat het niet waard is.

Voor ik dit forum kende zocht ik vooral op filmpjes en reviews. Nieuwe producten proberen en daardoor heus wel eens een flinke flopper binnengehaald. Maar ook weleens andersom een (voor mij) topper die anderen volledig eeeeh affikten is misschien een leuke woordspeling.
Het is altijd een klein beetje een gok want batches kunnen ook enorm verschillen.
Ik lees en kijk veel en hecht weliswaar waarde aan anderen hun ervaring, het is ook een beetje een kwestie van smaak en wat je er uit wil halen voor jezelf.
Het hoofd criterium is dat het mijn eigen weloverwogen keuzes zijn geweest en ik na afloop er een gelukzalig gevoel aan overhoud. Dat lukt al vele jaren vrij goed.
Mooie hobby hebben we hoor.

Voor ik dit forum kende zocht ik vooral op filmpjes en reviews. Nieuwe producten proberen en daardoor heus wel eens een flinke flopper binnengehaald. Maar ook weleens andersom een (voor mij) topper die anderen volledig eeeeh affikten is misschien een leuke woordspeling.
Het is altijd een klein beetje een gok want batches kunnen ook enorm verschillen.
Ik lees en kijk veel en hecht weliswaar waarde aan anderen hun ervaring, het is ook een beetje een kwestie van smaak en wat je er uit wil halen voor jezelf.
Het hoofd criterium is dat het mijn eigen weloverwogen keuzes zijn geweest en ik na afloop er een gelukzalig gevoel aan overhoud. Dat lukt al vele jaren vrij goed.
Mooie hobby hebben we hoor.
Klopt zeker wat je zegt dat batches kunnen verschillen, mooiste voorbeeld is nog steeds Las Fallas.

Ik wil een sticker met rode letters SAMPLE er op. Anders wordt het hem niet ;)

Nee zonder dollen, zoveel mogelijk gram kwaliteitskruit voor mijn centen. Vaak bewezen producten en vroeg in het jaar beschikbaar bij mooie deals.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan