Wat zijn de betere compacte compounds?

Atlantis Lion, Walhalla Magic, Gracefulness, Atomic Bomb, Killer Mutant, Tarantula, Full Throttle, Gold Navy, Dragons Glow.

Allemaal compacte doosjes en top producten!

De rond de 100 shots Iskra/Albert etc bakjes. Mooi compact en groots in uitwerking. Full Assault ook compact en deed niet onder als sommige 30mm bakken. Crackling Revo bestaande uit 2 cakes en soortgelijke compounds zijn ook lekker handzaam.

Zoals hierboven al is beschreven: de Blue Maroon van Rubro inderdaad. Maar dan is er ook nog de Multicolor Palms van Vuurwerkmania. Dat is de omlabeling van de vroegere Espada Palms.
Dit zijn allebei kleine compacte compounds van 25 mm. Ik vond de uitwerking van beide compounds niet tegenvallen. Harde burst en grote boeketten. Kan makkelijk mee met het grote spul om 00.00 uur, zeker als je ze aan elkaar doorlont.

Skyfall rubro 62schots. 25mm dacht ik. Compact maar dik in uitwerking met i-shape en w-shape

De linkse gekkies box. Die schiet steeds scherper naar links, totdat de hele boel ontploft van ellende.

Elders ook al genoemd, maar om compleet te zijn vind ik dat dit boxje zeker ook in dit topic thuishoort: Fire Trial van Wolff. Echt een no-brainer als meepakkertje. Kleine cake/compound, maar zeker voor in de avond een dikke aanrader. En voor de kleine collectie ook een leuk bakje voor na twaalven.

Zena heeft het heel goed gedaan afgelopen jaar met hun aanbod aan kleine blokkies;
- Iskra Line Aniol
- Iskra Line Szakal
- HDL Cultural Revolution

Stuk voor stuk topblokjes voor de grootte en de prijs, met ieder z’n eigen kwaliteiten!

Zena heeft het heel goed gedaan afgelopen jaar met hun aanbod aan kleine blokkies;
- Iskra Line Aniol
- Iskra Line Szakal
- HDL Cultural Revolution

Stuk voor stuk topblokjes voor de grootte en de prijs, met ieder z’n eigen kwaliteiten!

Aniol was geweldig. 20mm en dan dit neerzetten :bonk:

Voor aankomend oud en nieuw (hopelijk) ben ik me een beetje aan het focussen op de wat kleinere doosjes met desondanks een hele goede uitwerking/burst.

Bekend voorbeeld daarvan is bv de bekende full assault maar sinds dit jaar nu ook bv de nieuwe crazy cyclone.

Weten jullie toevallig meer van deze pareltjes die wat handzamer zijn maar toch lekker mee kunnen komen met oud en nieuw?

Hmmm even kijken of ik wat kan opsommen voor je. Onderstaande doosjes zijn wat mij betreft kicke! Echt de moeite waard en tevens een mooie compacte omvang voor als je in een appartement woont. Hier kan je wel wat mee denk ik.

• Riakeo -Gracefulness – 30 mm
  • Riakeo -Tang Ren Jie – 30 mm
  • Rubro -Atlantis Lion – 30 mm
  • Rubro -Walhalla Magic – 30 mm
  • Rubro -Killer Mutant – 25 mm
  • Wolff -Crackling Revo 2.0 – 25/30 mm
  • Wolff -Gold Navy – 30 mm
  • St8ment Fireworks -Trueno – 20 mm
  • St8ment Fireworks -La Bomba – 20 mm
  • Yakuza -Super Skreech – 25 mm
  • Professional Style -Splitting Rainbow – 30 mm
  • Hello Fireworks -Rebel 2.0 – 25 mm