Wat vindt jij de beste vuurwerkwinkel ?

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Herman de haan, top service, grote collectie met veel korting en goed contact over bestellingen zoals ik het nog nooit meemaakte heb maar altijd wenste dat het zou zijn.

Dit jaar voor de 2e keer bij Kuiper in Koekange geweest. Prijstechnisch + gratis cakes echt fantastisch !

Als ze dit jaar de site iets eerder in de lucht hebben zouden ze nog wel veel meer klanten krijgen denk ik.

Als ze weer de zelfde acties hebben als dit jaar ben ik er zeker weer te vinden.

herman de haan in Genemuiden, kom er al een tijd en word er altijd goed geholpen en het assortiment en kortingen zijn goed :)

Vuurwerk Zwaagwesteinde, slechte service en andere prijsen dan op de site.
Herman de Haan is wel top, rijd ik graag een stuk voor!

Zoieso 123vuurwerk.

Is voor mij makkelijk te bereiken (20min rijden) en er worden goede kortingen gegeven.
Bestelling wordt netjes met de klant gecontroleerd, en als er iets iets niet is, wat ik in 3 jaar nu slechts met 1 product heb meegemaakt. Mag je daar een prima vervanger voor uitzoeken.

Oliebollen staan klaar en koffie. Oftewel voor mij geen andere winkel meer.

Zoieso 123vuurwerk.

Is voor mij makkelijk te bereiken (20min rijden) en er worden goede kortingen gegeven.
Bestelling wordt netjes met de klant gecontroleerd, en als er iets iets niet is, wat ik in 3 jaar nu slechts met 1 product heb meegemaakt. Mag je daar een prima vervanger voor uitzoeken.

Oliebollen staan klaar en koffie. Oftewel voor mij geen andere winkel meer.

helemaal mee eens, alles wordt rustig gecontroleerd en de koffie en oliebollen staan al klaar. kortingen die ze geven zijn ook top!

bij mij is het afgelopen keer met ophalen gebeurt dat er iets niet was, ik had namelijk 5 pakjes dragon thunders en ze hadden er nog maar 2. mocht ik andere er bij uitzoeken en daar deden ze helemaal niet moeilijk over welke en wat de prijs dan was. dit was trouwens voor het eerst dat ze iets niet meer hadden bij mijn bestelling in de 3 jaar dat ik hier kom.

ook kreeg mijn broertje (yorick 94) een karton dragon thunders mee (36 pakjes) terwijl hij er 30 had besteld. omdat ze er anders nooit meer vanaf kwamen. toch mooi mee genomen.

Voor mij staat Orthen met stip op nummer 1! Veel gemaild met Gilbert en ook vele vragen via pm aan Marchel. Kreeg overal keurig antwoord op. Heb zelfs mijn bijbestellingen tijdens de verkoopdagen kunnen afrekenen.Volgend jaar kom ik zeker weer langs!

Herman de Haan, en op de 2e plek valk. HDH vanwege de super kortingen, als er iets ontbrak werd dit gelijk gepakt en daarnaast was het contact erg goed. Valk omdat het gewoon een goede winkel blijft met leuke acties en kortingen ook tijdens de verkoopdagen!

Ik ga voor Kuiper in Koekange. Ondanks dat een aantal producten er niet meer waren, toch hele mooie en goede vervangende producten gekregen (met dank aan Vincent!). Ook prijstechnisch blijft deze winkel heel interessant en bij iedere besteding van 100 Euro nog een gratis prachtige cake.

Ook wil ik hier nog even de Pyro-outlet store uit Joure noemen. Goede service en strakke akties!

Goudvuur gouda dit jaar voor mij, groot deel van mijn collectie daar gehaalt.
Mooie collectie met o.a royal, rubro, cafferata en nog meer.
Super service, was binnen 2 minuten weer buiten, ze hielpen met de spullen naar de auto brengen.
En mocht 10% extra vuurwerk uitzoeken. Helemaal toppie!

Dit topic kan beter anders genoemt worden (ervaringen met vuurwerkwinkels?), want de beste vuurwerk winkel van Nederland is een erg subjectief begrip omdat iedereen het anders ervaart.

Back
Bovenaan