Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wellicht toch maar eens proberen de ogen los te houden en de hele nacht te gaan genieten van alle gezelligheid in en rondom de stooklocatie. Dat was twee jaar geleden - dezelfde locatie - om 07:00 nog overal aan het feesten. Misschien in de nacht nog maar eens een mooie ronde lopen, wat klein spul zoals fonteinen mee.
Als al het vuurwerk op is zet ik het op een zuipen, vier het met vrienden en heb dan heel de avond nog geen druppel gedronken. Het gaat dan vaak door tot in de vroege uurtjes...
Meestal ben ik rond kwart voor 1 alwel weer binnen, soms kies ik ervoor om alles te laten opbranden op een hoop.
Dus rond n uur of 1 kijk ik nog even hoe het erbij ligt, en als het meeste weggebrand is maak ik het uit met water en ga ik lekker slapen.
Opruimen is altijd iets voor 1 januari als ik weer mn bed uitkom.
Als ik echt klaar ben en het weer ok is dan blijf ik buiten om de lijken op te branden onder het genot van een hapje en een drankje. Afhankelijk van het gezelschap maar meestal blijf ik dan wel alleen over en geniet ik dan even na van een mooi oud en nieuw.
Bij voorkeur met een goed glas whiskey en een knappe sigaar in de tuin nagenieten van wat er her en der nog de lucht in gaat om uiteindelijk verkleumd naar binnen te gaan met de gedachte dat het in Valencia meestal al lekker warm is in maart
Na 2 uur altijd even binnen gaan zitten (bij mijn ouders, waar ik het vier) nog even wat drinken, napraten, alvast even naar de gemaakte video's kijken, en nog even een paar van de 's middags gebakken oliebollen eten (dan smaken ze mij altijd het lekkerst).