Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gok op een toffe fontein of het wordt meteen een rammer om direct goed van start te gaan. Hangt ook af van het moment zelf natuurlijk, leuker als er al wat meer mensen buiten staan om dan een rammer te doen.

Ik gok op een toffe fontein of het wordt meteen een rammer om direct goed van start te gaan. Hangt ook af van het moment zelf natuurlijk, leuker als er al wat meer mensen buiten staan om dan een rammer te doen.

Funke en Luypaers hebben nou net een product uitgebracht wat een fontein en rammer combineert. Leuke verrassing om mee te starten.

Om 18:00 uur ga ik beginnen met wat cat. 1 fonteinen. Ik ga rustig genieten van de Silbertürme en Silberfontänen en ga vervolgens verder met een doosje Colour Conics. Vorig jaar vielen deze fonteintjes een beetje in het niet om 00:00 uur toen het in de omliggende straten goed los ging. Zonde van de kwalitatief hoogwaardige F1 fonteinen, dus nu maar om 18:00 uur mee beginnen.

Screenshot_20211227-191523_Gallery.jpg

Start voor 18.00 met luchthuilers, crackling grondbloemen, knettertonnen en knetterlinten en happiness en dergelijke..

Rond schemer fonteintjes, bengaals vuur en kleine cakes.

Ik steek om 18:00 een Tirade af,als die voorbij is begin ik met wat bengaaltjes,knetterdingen en wat fonteintjes.
Mocht er nog te veel overblijven gaat dat naar liefhebbers in de buurt. Heb gewoon te veel cat 1.

Hardcore master (500+ shots) met daaraan een zeta en 3x 2" single shot als finale. Dit omdat de box geen finale heeft. Gelijk even polsen hoe de buurt erin staat.

Om 18:00 uur ga ik beginnen met wat cat. 1 fonteinen. Ik ga rustig genieten van de Silbertürme en Silberfontänen en ga vervolgens verder met een doosje Colour Conics. Vorig jaar vielen deze fonteintjes een beetje in het niet om 00:00 uur toen het in de omliggende straten goed los ging. Zonde van de kwalitatief hoogwaardige F1 fonteinen, dus nu maar om 18:00 uur mee beginnen.

Bekijk bijlage 64666
jaloers op je dat je de silberturme en de Colour Conincs hebt!

Cat 1 met mijn zoontje, heb nog 20 goede cat 1 fonteintjes van 2019. Gevolgd door wat klein cat 2 spul zoals tornado wirnel, condor, geycer caliber c dn cracker fonteknen van funke. Daarna een 5tal cakes afsteken. Grotere spul bewaar ik voor 00:00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan