Wat steek jij als eerste af om 18.00 's-avonds ?

Torrr

VWC lid
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends, maar nu met de helaas nieuwe regels is het dus wat jij om 18.00 als eerste afsteekt.

Deel het hier met ons!

Word uiteraard groter dan normaal om 10:00... Nu nog langer wachten pff zowieso een hoop herrie en kabaal...

100k met een aantal knalpotten en doen het altijd goed

Ondanks het pas vanaf 18:00 uur mag, begin ik zoals altijd gewoon om 10 uur en dit jaar met een leuke knalcake of matje.

familypakketje voor de kids, wat novelty spul, tankjes fonteintjes etc...plus eventuele pijlen die onverhoopt zijn binnengekomen...

Ik moet eerst werken tot een uur of 19:00 en daarna nog eten, omkleden en een stukje reizen om bij de familie te komen dus mijn eerste projectje zal pas rond een uur of 22:00 zijn.

Waarschijnlijk een paar cakes van de Gate of Heaven en Heavy Legend serie.

Op dit moment is het officiel nog 10.00 uur.
De tweede kamer is akkoord met het voorstel om 18.00 tot 02.00 af te steken, dit moet alleen nog door de eerste kamer goed gekeurd worden.

Dit zal alleen een formaliteit zijn dus ga er maar vanuit dat het 18.00 uur afsteken wordt !

Het is inderdaad nog maar wachten op de eersten kamer voor een goedkeuring.MAAR in de eerste kamer zitten wel mensen met meer verstand dan in de tweede kamer,er is altijd nog een kans dat zij het niet goed keuren ivm dat het een regel is die niet na te leven is en dat het niet op waarheid bewust.
Eerste kamer zitten burgemeesters advocaten hoog Leeraars en ouden ambtenaren enz enz
Er is altijd nog een kansje,klein maar er is er nog een.

Als iedereen nou eens een mail stuurt naar die gene in of om zijn woonplaats dat het op valse voorwendselen door de kamer is gedrukt wie weet haalt het wat uit.zijn er 75,uit mijn plaats komt er geen maar zal een mail sturen naar de gene dichts bij. Hier heb je de leden en gelijk een link met contact gegevens.wie niet waagt............
https://www.eerstekamer.nl/alle_leden

Back
Bovenaan