Wat steek jij als eerste af om 10:00 ?

Dit jaar tot +/- 17:30 werken bij zena tabac-o-thiek dus mijn eerste vuurwerk gaat pas rond 18:00-18:30 de lucht in. Word denk ik een hindoe 4000 of een Mjölnir, om te laten horen dat ik weer thuis ben. En dan langzaam opbouwen naar totale chaos :D

Meestal beginnen wij met een hindoerol met eindbom en paar zware slagen erdoorheen, en 5 pakken babypijlen voor het kabaal en de rook, erna zien we wel

Laat iedereen in z'n waarde.
Wij zijn ook zo begonnen.
Spreek uit eigen ervaring ik schepte aan het begin ook wel eens op.

En wie zegt dat dat niet zo is, misschien heeft hij wel zo'n opening!
Wees blij dat ie niet zegt, ik steek 10 giga vlinders en 20 beton strijkers af!

Wijze woorden Tristen.

Ik maak een project met als begin een hele zooi binkies doorgelont met van die kleine fluitblokjes,dan loopt ie door naar de silver salute en als laatste de secret salute. Wel leuk denk ik zo. Woon sinds dit jaar samen in een andere woonpaats,dus ben benieuwd haha

ik denk gewoon wat thunderkings doorgelont vervolgens een 5000 matje dan een nitraat cake + een centipide ) vorig jaar om 8uur 10nitraatcakes 50asian thunders en een 100.000 klapper daarna begon eigenlijk iedereen gelijk maar vind het nogal zonde om gelijk voor 100euro de lucht in te schiete in 1x om 10uur ik maak meestal zelf nog een doorlont project omdat ik niet kan wachte de 30e ik kijk nog wel

Hmm twijvel nog steeds, Of zoals nu al 2 jaar op rij. een babypijl rekje.

Off een carbid kanon Klein ( 70 liter ) Hmm....
agjaa misschien wel allebei :D

Hier ook Mijn legale bestellingen:

3 karton tears of beauty (24)
1 karton silver willow (2)
1 karton swirling daisy (3)
1 karton fire flower (2)
1 karton hot chains (4)
1 karton fireworks for all (4)
1 karton vuurwerk met een kroon (3)
1x event 6 elements
2x event immortal gold

1 karton sky screamers (4)
1 karton Secret salutes (8)

1x ceaser
9x glorius
1x beautifull burnout
10x wasp
3x pinki winkie
3x vast fortune
2x screaming salute
2x daytona (oude fluitbak 1000sh)
6x Hot cannon
3x titanium volcano
1x ready to rumble
2x Beyonder
2x 3 stage whistling
3x snap shot
2x Splitting comets
1x cruise rockets

verkeerde topic denk ik:D?

Ik wilde eerst een mascleta (van een valencia 150 en fp3) afsteken om 10:00 maar die doe ik toch maar om 0:00, is ook vetter omdat je dan de flitsen en al dat vuur goed ziet. Voor 10:00 dan maar iets anders, ik denk een mat van djf thunders, of misschien maak ik nog wel een kleine mascletatje.

Ik wilde eerst een mascleta (van een valencia 150 en fp3) afsteken om 10:00 maar die doe ik toch maar om 0:00, is ook vetter omdat je dan de flitsen en al dat vuur goed ziet. Voor 10:00 dan maar iets anders, ik denk een mat van djf thunders, of misschien maak ik nog wel een kleine mascletatje.

De velancia 150 aangevuld met wat andere leuke dingetjes hebben wij twee jaar geleden ook gedaan. Echter lijkt het mij voor 00.00 wel gevaarlijk aangezien er dan heel veel (dronken) mensen op straat zijn en de knallers nog wel eens een heel eind kunnen vliegen. Ik zou hem eerder overdag afsteken!

Als je die van ons is wilt bekijken kun je op ons youtube kanaal terecht bij de meest recente upload en dan nummertje 3!

Om 10 uur wordt het 100% zeker het volgende:

300 shots fluitpot (merk nog onbekend)
Na een paar seconden 3x Crackling pearls/pearls (merk nog onbekend)
Als de pearl potjes klaar zijn 1x een middel fluitpot zoals 3stage whisteling (merk nog onbekend)
Als afsluiter een middel knalpot die even samenloopt met de 2 fluitpotten (merk nog onbekend)
Als er maten zijn die een wat hardere losse knaller bij hebben dan de nederlandse knallers komt er nog een eindknal, maar die heb ik zelf niet in de collectie dus dat wordt nog even afwachten.

De velancia 150 aangevuld met wat andere leuke dingetjes hebben wij twee jaar geleden ook gedaan. Echter lijkt het mij voor 00.00 wel gevaarlijk aangezien er dan heel veel (dronken) mensen op straat zijn en de knallers nog wel eens een heel eind kunnen vliegen. Ik zou hem eerder overdag afsteken!

Als je die van ons is wilt bekijken kun je op ons youtube kanaal terecht bij de meest recente upload en dan nummertje 3!
Ik had jouw mascleta's al eens gezien. De knallers kunnen inderdaad weleens wegvliegen, heb ik vorig jaar ook gemerkt, maar er is genoeg ruimte hier.

Denk iets van dit, maar dat kan nog vele malen veranderen, als het maar flink herrie maakt:

Fast Silver Whistling - Cafferata
At Once - Katan

Bij wie begint het nog meer te kriebelen? Het is alweer 5 november. :idea:

Hier is Koos Inspiratieloos. Geen zin in bakken a la Silver Salute, Secret Salute of andere grote en dure knal of fluitblokken. Wil iets subtiels/kleins dat relatief goedkoop is, maar toch een echt leuke openere van de dag. Maximaal 17,50 a 20 euro.

Mochten jullie ideeën hebben, ik hoor het graag.

Hier is Koos Inspiratieloos. Geen zin in bakken a la Silver Salute, Secret Salute of andere grote en dure knal of fluitblokken. Wil iets subtiels/kleins dat relatief goedkoop is, maar toch een echt leuke openere van de dag. Maximaal 17,50 a 20 euro.

Lont een aantal fluitpijlen door. Met roze lont bijvoorbeeld succes gegarandeerd!
Goedkoop en veel geweld!

Of maak een dikke heksenkring van 17,50.
Hier is het kleine spul heel goedkoop. €0.99 zeg het je hiermee heb je een flinke kring :p

Koop rotjes en doorlont een slof of 2 als een grote hekse kring.
Koop 2 fluit bakjes van rond de 6euro. Rubro en original en zelfs wolf hebben van die goedkope fluit potjes.
Gevolgt door een crackling candle en een pak gedoorlonte thunderkings.

Ben je rond de 20 euro klaar en heb je best wat herrie en plezier!

Back
Bovenaan