Wat steek jij als eerste af om 10:00 ?

Om 10 uur sowieso een Secret Salute + fluitbak en misschien nog een pijlenrek van Cruise Rockets ( als ik de goede oude versie kan krijgen )

Ik ben dit voor het eerst in 3 jaar om 10 uur vrij dus ik denk dat het of een leuke mat word of een aantal salutes.
Het is maar net wat voor leuk spul ik dit jaar haal.

Ik denk als ik even goedkoop de astronauten als vorig jaar kan krijgen een mat van iets van 10 slof. Of een knal cake met fluitrekje ofzo maakt ook wel lekker lawaai. Maar 10 slof lijkt me ook wel leuk. Max wat ik heb gedaan is 1 slof dus haha :p

Ik denk een leuk projectje / mini showtje!

- Mat, en/of heksenkring met rotjes. Mat een Nederlandse.
- Fluitpijlen (Cruise rockets, Silver Thunders en andere) Deze omste beurt. Met tussendoor een aantal singleshots. Whistling Thinder Queen Asian Thunders en Flower Thunder.
- Knalcakes denk 2x Dutch Thunder.
- Finale met 1x Reno en 1x Dutch Thunder.
Deze zijn doorgelont eerst Reno en daarna Dutch Thunder in salvo's van drie. Dit tegelijkertijd met een GBV Whistling Cake!

we beginnen met:

2x 100 farts zena
2x thunderbomb 1000
2x 100k zena

dan een showtje met O.a,

tears of beauty's
secret salute
screaming salute
daytona wolff
Glorius wolff
hot cannon fontijnen
cruise rockets,,

etcc.. de rest zien jullie later

Meestal begin ik ietsje later als 10 uur, kan ik uitslapen voor zo ver dat mogelijk is en heeft de buurt niet de hele dag last van mij. Zal rond 12 uur wel een knal blok worden denk ik!

Dit wordt weer de eerste keer in 7 jaar dat ik het 10.00u moment ga meemaken.. voorheen altijd in een vuurwerkwinkel gewerkt.
Wat ik precies ga afsteken heb ik dus nog niet echt over nagedacht maar het zal zeker een leuke knal of fluitcake worden!

Zone ik steek op kleine losse spul na en mss een twhist en shoutje en sick6 geen cakes af zelfs geen fluiter van 7,50-10 euro hou zoveel mogelijk voor de avond :)

Wij beginnen de dag als team met een project.(ownee w8 we beginnen met KOFFIE :P) Vorig O&N begonnen we de dag met 1x 100.000 klappert gevolgd door een knalpotten project van oa nitrate cakes en silver salutes gevolgd door een eindsalvo in de lucht :wink: van iets bijzonders.

Dit jaar zijn we nog met plannen bezig. waarschijnlijk word de insteek hetzelfde alleen wat groter en elk jaar proffesioneler want je leert van het jaar ervoor :D

Nou, dus dit jaar wordt het weer een thunderking project en deze keer groter dan ooit!

Maarliefst 600 stuks worden verwerkt... :)

ik denk zelf aan 2x tears of beauty met een fluit bak er doorheen, moet alleen nog even kijken welke dat wordt. verder wat cruise rockets en single shots.

Back
Bovenaan