Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

Ik zit te denken aan een paar fluitbakken die lekker lang fluiten en ondertussen gewoon lekker bex, bsc of een lekkere mat af te steken. Ook een stuk of 4 nitrate cakes tegelijk doorgelont met wat snellont klinkt wel goed:D Iets in die richting, als ik de beelden voor me zie dan denk ik dat het best een chaos word:p

Ik opper ook het idee om misschien 6 van die Zenafluitblokken aan mekaar te knopen. Als dat niet lukt dan een aantal van Pro-Line. Man wat een lawaai was dat vorig jaar. :D

Afgelopen jaar had ik 2x chainthunder 500 tegelijk dat vond ik erg geslaagd dus denk ik dit jaar weer.
De fluitbakjes wat ik bij vele zie is wel een goed idee, denk dat ik dat ook doe voor of na de chains.

Dit word ws me opening dan;
2x JW31 gevolgd door 2x Chainthunder 500 gevolgd door 5x 3" Ti-salute!

ga zoals elk jaar weer een grote doos vullen met:
* astros +/- 5 sloffen
* babypijltjes +/- 5 pakken
* paar nitraten
* 50 shocks (natuurlijk niet los maar doorgelont)

* en dan is de buurt wel weer wakker:rolleyes:

Ik begin het altijd knallend en met veel lawaai. Dit jaar wordt het denk ik 2 Fluted 500 fluitbakjes met op het eind een Zink 901 en een 3'' Titanium Salute. Goede wekker. toch? :p

net als altijd gewoon een paar nitraten voor een straat waar de opritten net 10meter van elkaar afzitten is dat best hard:P

uuh, 2 of 3x thundering heaven tegelijk, een fluitbakje en 1000farts(lekker irri) met als eindbom ct60+ wat losse nitraten. Miss nog een cobra6 of iets anders hards.

Blijft leuk hé jongens om de buurt wakker te maken met een fluitbak? Ik denk er over na om er gewoon een paar door te lonten en dan te laten afsluiten met een paar knalbatterijen.

Op de dvd van ut Bunkertje zag ik ze 4 megatronix hadden doorgelont.
Dat geeft ook wel een bak herrie.
En er zit gelijk een goed tempo in.

Wat steek ik af.
Een morning glory.
Want het is dan s'morgens, dus is een morning glory wel toepasselijk.

Even niet serieus.
Een Mc thunder, of een battle of New Orleans.
Ik zit te denken aan een Big Mc thunder, maar dat is wel wat duurder....

Edit.
Ik denk, ehuh ik weet wel zeker dat ik the big mc thunder skip.
Ik denk dat ik voor de kleien knal cake van Wolff ga.
Silver salute, onthoud die naam.
http://www.forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11636

Laatst bewerkt:
Ik denk een lekker fluitbakje, met als afsluiter een goede knalcake. Welke cakes dit worden moet ik nog even bekijken. :wink:

Ik maak altijd een 10.00 uur projectje met een paar matten, wat knalpotten en wat gilpijlen of gilpotten oid...hoe het eruit zal zien is altijd de vraag :D
Maar wordt altijd wel lachen en schud ermee de buurt wel weer lekker wakker :D

Wat steek ik af.
Een morning glory.

Haha,

Allereest word ik ergens rond 3 uur s'middags wakker

Ik bewaar alle grote dingen voor na 24:00 misschien dat ik een potje pak in de avond voor de lol dat wel.

Maar meestal zit ik de hele dag rotjes, pijltjes, matjes, mortiertjes, romeinse kaarsjes :P af te steken klein vuurwerk is leuk voor uren plezier :frusty: (maar ik begin al op de eerste verkoop dag met dat stout he)

Laatst bewerkt:
ik weet niet wat ik als eerste afsteek (dat ligt aan mijn zoon ) maar ik weet wel wat ik als eerste aansteek en das een peuk je moet de dag immers goed beginnen :p hehehehehehe

grtzz

Denk dat er veel ideeën gaan veranderen bij mensen sinds de producten van Wollf uit zijn gebracht, die Silver Salute is echt prachtig. Bij mij word waarschijnlijk daarvan een paar afgestoken, of het word toch mijn oude idee. :)

Mijn aansteeklont:D Neej ff serieus nu :D....Mijn 10:00 Project zal ik pas om 18:00 afsteken i.v.m werk. Het project zal bestaan uit een pijlenrek met totaal 10 pijlen en daarnaast 10 shocks die allemaal synchroon met de pijlen worden afgestoken. Dat wordt een leuk effect:)

Ik steek dit jaar rond 12 uur in de middag, als ik begin, een aantal rotjes af en daarna wat pijltjes. In de avond begin ik met een Ice pijl:)

Back
Bovenaan