Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al het topic met de vraag wat jij als eerste om 18:00 afsteekt, maar wij zijn ook erg benieuwd wat het eerste is dat je om 00:00 aansteekt.

Deel het hier met ons.

ik steek altijd eerst wat chaos af zoals 4 x secret salute met 4 x return of the phoenix tegelijkertijd
en daarna van wow naar WAUW!zodat het meeste luchtruim voor mij en mijn pareltjes zijn:p

Normaal gesproken open ik altijd met 2 matten uit België, echt al jaren. Maar dit jaar misschien een keer openen met een box, ik denk de insane monsterbox 400sh.

Laatst bewerkt:
Als het goed is gaat na het aftellen precies om 00:00 Fire festival af gevolgd door 2x big 19 van valk om de lucht te vullen tijdens nieuw jaar wensen. En hoe het verder gaat zien we dan wel. Licht er ook aan hoe het in de straat eraan toe gaat.

Eerst met zijn allen naar buiten en eens rustig genieten van de buurt, want daar gaat altijd meer dan genoeg de lucht in. Tegen 00:30 gaan we zelf beginnen, dan begint het in de buurt tog weer wat rustiger te worden. Welke artikelen als eerst de lucht in gaan weten we nog niet precies, maar dat het ff flik gassen wordt is wel zeker.

Gelijk om 0:00 gaan we, na iedereen een goed nieuwjaar te hebben gewenst, naar buiten om vooral wat te observeren. Daarna als het wat is ingezakt, gaan we dan zelf flink los. Wat er precies geschoten gaat worden weet ik nog niet, maar dat we ff goed los gaan, dat is zéker!

Ik start met 3x las fallas china red tegelijk. Dan over naar 2x katan special 4, even herrie schoppen en daarna opbouwen in compounds

Doe is gek dit jaar wat ik als eerste afsteek. Nee begin niet met knalcakes ook niet met een compound. Ik schiet los de hakuna matata. En langzaam naar de knalcakes en rauwe fluiters en dan door naar het grotere spul en waaiers. En eindigend met de crackle finale en het is zo half 3 in de nacht. Crackle finale is een nieuw product van Rubro ben daar ook benieuwd naar. .

Maar ik begin een keer met de hakuna matata even ouderwets losse cakes knallen, heb er lang over nagedacht.

Ik denk dat ik dit jaar om twaalf uur maar eens begin met een combinatie van fonteinen en een 50mm single shot. Het wordt een bugano met daaraan vastgeknoopt een crackling crystal en een kometenbombe 2 of eccentric shot.

Zoals het er nu uitziet een kleine show en daarna door naar los compounds schieten:

Tailgate fan
Triple X
2x crash box
Fire festival
2x Geisterblitz

Ik begin met wat fakkels en fonteinen,dan kan ik een keertje op het 00:00 moment genieten van wat er in de omgeving wordt afgestoken.
Heb niet echt een volgorde van cakes of compounds,ik pak wat er het dichtst in de buurt staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan