Wat steek jij als eerste af om 00:00 savonds ?

Niet om 00:00 maar rond 00:15 zal ik zeer waarschijnlijk beginnen met 2 ROTP in V en 2x kingcrackling in het midden en direct daar achter de royal tears of heaven

• Love
Waarderingen: n4ck
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe jullie plannen. Bouwen jullie op naar een soort van finale, dus eerst 20mm cakes, dan de 25mm cakes en dan 30mm cakes en compounds? Of rammen jullie eerst je parels er door heen?
Ik zelf doe aan opbouwen, anders vallen de mindere cakes echt tegen en dan vind ik het zonde.

Zo doe ik het meestal ook. 20mm lekker op de vooravond van genieten, dat is dan ook nog lekker rustig en ook echt leuk omdat ze niet wegvallen tussen al het compound geweld later in de nacht.

00:00 kijk ik meestal lekker om me heen. En dan 00:15 klein beginnen. Dit jaar pak ik dan denk ik als eerste de Shanghai Surprise, gevolgd door een Monster Ride om te testen of iedereen goed en uit de wind staat etc. En dan verder met de compounds en grotere cakes. Na 00:00 schiet ik geen 20mm meer.

25mm en 30mm wel door elkaar en probeer altijd een schietlijst te maken en effecten af te wisselen. Compounds en cakes ook afwisselen en soms wat klein spul tussendoor. Geniet liever langer en rustiger dan dat ik alles in 15 min er doorheen ram. Maar dat is uiteraard persoonlijk.

Eerst het grootste geweld even afwachten van anderen, nieuwe buurt voor mij dus ook even benieuwd hoe het eraan toe zal gaan.
Daarna beginnen met wat Riakeo Cakes, vooral om te zien of het op die plek kan of ik verder weg moet gaan.
De eerste compound zal de Exclusive Funkytown worden denk ik. - Maar alles kan nog veranderen:)
Verder probeer ik wel een beetje afwisseling te houden tussen 25 en 30mm en goud vs kleur.

1st met wat klein spul is zien wat het doet qua ruimte,en ook zodat ik kan zien of ik het met een film camera geheel in beeld kan krijgen.
En dan van klein naar groot stoken,waarbij het mooiste pas de lucht in gaat nadat de rest van de buurt zo'n beetje klaar is,dan kan je er tenminste echt van genieten zonder afgeleid te worden.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe jullie plannen. Bouwen jullie op naar een soort van finale, dus eerst 20mm cakes, dan de 25mm cakes en dan 30mm cakes en compounds? Of rammen jullie eerst je parels er door heen?
Ik zelf doe aan opbouwen, anders vallen de mindere cakes echt tegen en dan vind ik het zonde.
hier ook opbouwend qua tubesize ,maar als het kan wel per overgang gelijk een banger qua compound

Zal eerst wat losse boxen schieten. Daarna de dozen klaarzetten voor de 'eindshow' wat vaak ook nog wel een halfuurtje duurt.

Meestal steek ik om 0.00 niet direct wat af, en tot 0.30 wat fonteinen en kleinere potjes. Dan vanaf 0.30, als er wat publiek is, beginnen we aan het grotere spul.

• Like
Waarderingen: n4ck
Back
Bovenaan