Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

Mooie groene ruimte hier voor de deur waar geen auto's staan, kunnen komen en aan de overkant is bos dus een mooie donkere achtergrond.
Altijd een mooie stooksfeer. Laatste jaren ook steeds meer nieuwe buren die ook afsteken :)

Mooie groene ruimte hier voor de deur waar geen auto's staan, kunnen komen en aan de overkant is bos dus een mooie donkere achtergrond.
Altijd een mooie stooksfeer. Laatste jaren ook steeds meer nieuwe buren die ook afsteken :)

Met groene ruimte bedoel je gras?

Ik vind dat toch niet zo ideaal ivm vocht en onstabiele ondergrond.
Dubbel goed vastzetten dus!

Met groene ruimte bedoel je gras?

Ik vind dat toch niet zo ideaal ivm vocht en onstabiele ondergrond.
Dubbel goed vastzetten dus!
Onder andere gras, groen, stukje verderop wat bomen maar daar loopt een heel fijn verhard looppad doorheen waardoor je een perfecte ondergrond hebt om alles neer te zetten.

Zelf stook ik het liefste bij vrienden, ondanks de extra logistiek.

Mooie kruising met een weg die dan altijd dicht is. Struiken aan de zijkanten voor eventuele laagvliegers en dichte gevels aan beide kanten voor bescherming tegen wind en afzwaaiers. Geen parkeerplaatsen langs de stookplek.

Kortom makkelijk om omstanders op afstand te houden en ruime genoeg voor waaiers

In een sfeervolle straat met vuurtjes (ton of kort maakt niet uit voor mij) en genoeg ruimte voor waaiers, V en W bakken. Vooral ook mensen op straat tijdens de avond en zeker vanaf 00:00 uur. In mijn eigen straat stook ik al jaren niet meer, eigenlijk al voordat het een dode boel was geworden tijdens de jaarwisseling. Daarom altijd bij vrienden in de straat.

Back
Bovenaan