Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk zo rond de €250,-- wordt ieder jaar minder. Scheelt wel dat ik het meeste al vroeg heb besteld waardoor de waarde zeker rond de €400,-- ligt.

Wanneer je ieders budget bij elkaar optelt, en deelt door het aantal heb je het gemmidelde buget. Als dat ieder jaar zou
Gebeuren zie je een trendlijn, ik vermoed dat die stijgt. Dan zie je ook hoe je zelf zit t.o.v. de trend

Heb in januari voor 200 besteld. Nu er ook gezinsuitbreiding is geweest en ik volgend jaar weer naar valencia ga mag ik van de vrouw niet meer bestellen. Zal dit jaar zuinig stoken worden als je bedenkt dat ik voorgaande jaren meestal rond de 1500 uit kwam. Ach ja komt aĺemaal goed:D

Heb in januari voor 200 besteld. Nu er ook gezinsuitbreiding is geweest en ik volgend jaar weer naar valencia ga mag ik van de vrouw niet meer bestellen. Zal dit jaar zuinig stoken worden als je bedenkt dat ik voorgaande jaren meestal rond de 1500 uit kwam. Ach ja komt aĺemaal goed:D

Dat is inderdaad even aanpassen ja. Maar ik vind de keus om minder met oud en nieuw te doen en straks een paar dagen naar Valencia te gaan meer dan begrijpelijk. Zou daar zelf ook zeker voor kiezen.

Had een grens gesteld van 500,-
Die is inmiddels gehaald met een paar 100 shot cake boxen, maar wil nog een Crash Box en wat losse cakes, maar ook de auto nog een grote beurt...
Eerst maar eens zien wat dat gaat kosten...

Hier eigenlijk nooit een vast budget, het ene jaar voor 1500eu en het andere jaar 800eu. Denk op dit moment rond de 800eu te zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan