Wat is jouw budget dit jaar ?

Van vorig jaar nog een flinke doos staan en nog een hele tas vol pijlen..
Ik denk dat dit nog +- €250,- is

De bestellingen tot nu toe €1100,-
Hoop dat er niet te veel meer bijkomt :tongue2:

Denk dit jaar voor 600€. Laatste jaar van de studie dus nog even rustig aan doen. Volgend jaar zijn er weer meer mogelijkheden:)

BEgin van het jaar, toen ik nog wat ruimer in de cash zat, al voldoende besteld voor 'n leuke viering. Nog een fluitbakje of 2 (Raw Whistler of Fast Silver Whistling) nodig, hoop dat ik me kan beheersen geen kasteeltje als prefinale te willen bouwen. Een nieuwe musthave cake of 2 komt er vast nog wel bij, en wat kleins op de verkoopdagen. Tot nu toe voor 400e ofzo? Komt misschien nog 100e. bij maar veel meer niet; geld niet voor en niet meer voor over ook.

Net een nieuwe auto gekocht, vuurwerk budget zal dit jaar daarom wel wat lager liggen ...
Denk rond de €300 of zoiets.

Geef al jaren rond de 350 euro uit, verspreid over ongeveer 6 dealers.

Ik vergelijk altijd alle cakes en zoek dan uit waar de goedkoopste te verkrijgen zijn of net met een andere twist. Al scheelt het een paar euro per cake uiteindelijk heb je wel weer een extra siercake erbij. ;-)

Dit jaar ben ik van plan om voor de wat grotere bakken te gaan, alleen ontzettend jammer dat deze zo ontzettend duur zijn.

Wat jaren geleden altijd dik over de 1000 euro heen. Nu sinds 2 jaar vind ik het op de een of andere manier zonde van me geld geworden en hou ik het op max. 500 ongeveer.

Vorig jaar zo'n 500-600 euro uitgegeven en daar heb ik zeker een mooie avond mee gehad. Dus daar zal ik me nu ook proberen aan te houden.

Momenteel al zo'n €300 uitgegeven. Wat al een verdubbeling is van afgelopen jaar :)
Het plan is om totaal niet meer dan €400 uit te geven.

afhankelijk hoe het met werk gaat. ( Uitzend al lange tijd bij zelfde bedrijf. Bij pech zo.n 75 euro. Anders denk 250.

Net een nieuwe auto gekocht, vuurwerk budget zal dit jaar daarom wel wat lager liggen ...
Denk rond de €300 of zoiets.

Ben uitgeloot om met oud en nieuw te moeten werken in de nachtdienst ... Heb al wat besteld in de "vroege acties" en daar zal dan ook niet heel veel meer bijkomen denk ik. Wordt een goedkoop jaartje wat dat betreft :cry:

Voor mij zoals bijna elk jaar zo rond de 700 euro.ik probeer dat ieder jaar hetzelfde te houden en dat lukt aardig. Ondanks het elk jaar weer moeilijker kiezen is omdat er steeds meer mooi spul komt.

Back
Bovenaan