Golfjediesel
VWC lid
Ongeveer het zelfde als vorig jaar, 2x de helft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb net ff snel gerekend en ik ben uiteindelijk op de 2500 uitgekomen.Qua knaken zit ik nu op zo'n 15/1600 en er komt zeker nog zo'n 6/700 bij. Ik ben er nog niet over uit of ik ga hamsteren anders komt er nog een veelvoud bij.
Even opgezocht, iets over de 1100,-"Overschreden"![]()

Per week?300,-
Normaal doenPer week?
Even opgezocht, iets over de 1100,-![]()
Rustig aan doen is toch minder goed gelukt dan verwacht. Na de toevoeging aan mijn bericht van 14 oktober op de 26de, kwam 365 op 31 oktober met een niet te missen actie. Vervolgens de dagen er na nog wat losse cakes en stookvoer assortimentjes bijbesteld.Richtlijn is de €2000 van vorig jaar overtreffen vanwege bekende redenen.
Zit er nog ruim onder.
Op 24 oktober er overheen gegaan, vervolgens op de 25e en 26e verder uitgebouwd. Vanaf nu rustig aan doen.
ff snel wissen.Rustig aan doen is toch minder goed gelukt dan verwacht. Na de toevoeging aan mijn bericht van 14 oktober op de 26de, kwam 365 op 31 oktober met een niet te missen actie. Vervolgens de dagen er na nog wat losse cakes en stookvoer assortimentjes bijbesteld.
Net even alles bij elkaar opgeteld met een simpel rekenmachientje. Oef...
De bijlage eruit verwijderen is misschien wel beter. Anders zie ik die foto telkens voorbijkomen zodra ik dit draadje open.ff snel wissen.