Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat noemen ze ook wel een budgetheb wel een limiet voor mijzelf ingesteld waar ik niet over heen mag
Nee hoor. Budget is iets wat je er voor vrijmaakt. Limiet is wat je bankrekening toelaatDat noemen ze ook wel een budget![]()
![]()
Ik dacht dat die dit jaar toch wel hand in hand zouden gaan bij je..Nee hoor. Budget is iets wat je er voor vrijmaakt. Limiet is wat je bankrekening toelaat![]()
Al die jaren maar 8,33 kilo gehadNu al net zo veel als de afgelopen 3 jaren bij elkaar.....en dan moet het echte seizoen nog beginnen....
Budget staat te groeien in de zon? Cryptische omschrijving hoor. Ik wiet niet wat je bedoeltNiets vastgesteld, heb nog liggen van verleden jaar, nu kleine 600 in bestelling én de rest van het budget staat te groeien momenteel dus hopen maar op veel zonafgelopen jaar 2500 iig
Denk een geldboom in de tuin...Budget staat te groeien in de zon? Cryptische omschrijving hoor. Ik wiet niet wat je bedoelt
Budget staat te groeien in de zon? Cryptische omschrijving hoor. Ik wiet niet wat je bedoelt
Budget ziet er goed uit iigDenk een geldboom in de tuin...
Haha, dat is vaak mijn antwoord als mensen aan mij vragen waarom ik er zoveel geld aan uitgeef! Vooral als ze lopen te zaniken dat ze het zonde van het geld vinden!Edit : steek liever vuurwerk af dan me geld in de fikzie je er nog wat moois van he de uitwerkingen bijvoorbeeld
.Ik had het voornemen om niet meer dan 5k uit te geven..
Maar met de huidige lijst tik ik alweer tegen het dubbele aan.
En dan zijn we nog niet eens bij de aanbiedingen van oktober, en November.
Word een leuke jaarwisseling dit jaar.