Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ik wist gelukkig wel beter en zei dat deze vervangende box geen goede vervanger is hiervoor , en dat ik mijn geld terug wil en niet het vervangende artikel .
De verkoper probeerde nogmaals de vervangende box aan mij mee te geven, maar ik bleef zeggen dat ik het geld dan terug wil, op een gegeven moment zegt hij tegen zijn collega verkoper met een boos gezicht "geef 'm die box ( de Evolution Mayhem ) maar mee" en toen haalden ze de Evolution Mayhem gewoon achter uit de bunker op..
Nog nooit meegemaakt dat een winkel een besteld artikel niet wil mee geven terwijl het gewoon op voorraad is...
Heb de Evolution Mayhem nog hier liggen vanwege de harde wind vorig jaar, hopelijk dit jaar beter weer zodat ik er rustig van kan genieten![]()
Ik denk dat een van de medewerkers deze box graag als bonus mee naar huis wou nemen. Wel een beetje achterbaks dat ze dat bij een uitverkocht artikel doen
Ja heeft ook op het forum gestaan dacht ik..
Vorig jaar bij Vuurwerk Huizen bijvoorbeeld, of Vuurwerk Almere Haven. Overigens kom ik buiten de verkoop dagen ook bij freakshops (bijvoorbeeld Almere Haven) en dat is altijd heel erg gezellig. Maar op de afhaaldagen zelf eigenlijk altijd zoals beschreven. Ik vind het niet erg hoor snap dat iedereen druk is dan. Maar t magische afhaalmoment, waar hier vaak over gesproken wordt, dat voel ik niet zo.Er zijn ook winkels met echte liefhebbers achter de toonbank. En qua drukte heb ik vorig jaar bij meerdere winkels gehad dat ik direct geholpen werd en zelfs als enige in de winkel was. Ben dan wel benieuwd naar welke winkels je refereert. Lijkt alsof je de pech hebt dat je net bij de verkeerde winkel op het verkeerde moment bent.
Vorig jaar bij Vuurwerk Huizen bijvoorbeeld, of Vuurwerk Almere Haven. Overigens kom ik buiten de verkoop dagen ook bij freakshops (bijvoorbeeld Almere Haven) en dat is altijd heel erg gezellig. Maar op de afhaaldagen zelf eigenlijk altijd zoals beschreven. Ik vind het niet erg hoor snap dat iedereen druk is dan. Maar t magische afhaalmoment, waar hier vaak over gesproken wordt, dat voel ik niet zo.
Dit kwam ook als eerste bij mij op... Gerrit.. wat n prachtkerel.
Je kon hem gewoon appen en hij voegde het wel toe aan je bestelling (met vaak echt de beste prijzen.)
En dan op de afhaaldag gewoon afrekenen...
Tijdens het ophalen riep hij: (vrij luid en ietswat genant in zo'n lange rij) "bestelling voor <achternaam>, mag naar voren". Wij naar buiten, komt ineens een heftruck met grote pallet om de hoek aanrijden. De chauffeur kon zelf niets zien want het was 7 hoog gestapeld... schitterende ervaring.
Overigens een half uur later moest ie dicht ivm controle... (enkele auto's waren tegengehouden met teveel belading..)
Ik mis em ieder jaar weer ...![]()