Wat is jou leukste, gekste of meest unieke afhaalervaring.

Jaren terug in de beginjaren van de cakeboxen een keer een Immortal Gold besteld samen met wat andere dingen. Die bleken ze bij het afhalen niet te hebben. Boden me toen een Six Best Possible aan. Absoluut geen verkeerde deal maar ik had mijn zinnen gezet op de IG en was samen met mijn pa daarvoor speciaal richting Flevoland gereden.. Die zou later misschien nog binnenkomen. Uiteindelijk kreeg ik niet alleen de Immortal Gold maar kwam later ook nog iemand langsrijden met een tas vol cakes voor het ongemak. Weet dat het mijn jaarwisseling toen echt helemaal goedgemaakt heeft 😌.

2011 of 2012. Gevierd op Ijsland. Midden op de dag zo'n zeecontainer instappen en in gesprek raken met een local. Lange tijd over de hobby, fora en gekkigheden gesproken.
Uiteraard wat blokjes gekocht.

Toen stuk lopen met een klein karretje en alles het hotel in smokkelen.

Mooie tijd :)

2019 vuurwerk ophalen bij piroshop arentz te zupthen. Had een flinke bestelling toen een rol kar vol ongeveer 1200 eur. Omdat het toen zo mega chaotish liep bij arentz had ik alles dubbel gekregen Nogmaals bedankt arentz!

Leukste ervaring was eerste keer Haulerwijk waarbij 1 cake assorti niet op voorraad was waardoor ik in de bunker mocht kijken voor de vervanger.
De assorti was voor mijn vader dus had gevraagd of hun wat leuks wisten wat niet 1x aansteken was toen heb ik een heel leuk stapeltje cakes gehad en een extra cake meegekregen als excuses.

Bij een andere winkel waar best druk was een rare ervaring gehad want die werkte niet met afhaal nummer of naam omroepen je moest maar onthouden wie jou hielp en dan je bestelling van toonbank halen. best lastig als iedereen zelfde kleding aan had.
Waardoor je gelijk als halve tamme beschouwd wordt.

2019 vuurwerk ophalen bij piroshop arentz te zupthen. Had een flinke bestelling toen een rol kar vol ongeveer 1200 eur. Omdat het toen zo mega chaotish liep bij arentz had ik alles dubbel gekregen Nogmaals bedankt arentz!
Bekende taferelen, heb toen vier uur in de kou staan wachten op mijn spullen. Uiteindelijk ook met een hele hoop extra de deur uit, maar of dat het waard was... Oudjaarsdag was ik strontverkouden door dat geintje.

Bijlagen

• IMG-20191228-WA0003.jpeg
    IMG-20191228-WA0003.jpeg
    774,2 KB · Weergaven: 31
Back
Bovenaan