Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn budget was 600 euro, heb nu toch alweer voor 770 besteld, nog ff naar duitsland maakt het ongeveer 850:D

Ben nu al een paar weken niet meer actief hier, door persoonlijke omstandigheden. In juni al wel wat vuurwerk besteld voor 220 euro dus dat komt er in. Vandaag toch nog ook even snel een buurtassortiment meegepakt, gezien het feit dat ik die nog nooit heb gehad en dit wel eens de laatste kans zou kunnen zijn. Totaal dus zo'n 300 euro aan vuurwerk (winkelwaarde zowat het dubbele..), 200 euro onder mijn budget!

De totale lijst aan bestellingen komt op ongeveer 280 euro. Ik had in ogen 250 en zéker niet boven de 300.

Winkelwaarde is uiteindelijk €540.
De helft van de waarde heb ik dus daadwerkelijk betaald.

Zit wel op 700 euro nu.
Was vergeten meetereken bij karton voordeel en vroege bestelling van hoakan.
Budget was eigelijk 500.
Ag is maar 1 keer per jaar.
Hard gewerkt soms 7 dagen per week.
Dus heb wel een mooie afsluiter verdient.

Volgensmij word het hier elk jaar weer meer :( :P :P

Voor het eerst sinds JAREN geen illegaal spul meer. is nu zoveel moois in nederland te koop :)
moet nog wat keuzes gaan maken maar waarschijnlijk zo'n 750 a 1000 euries aan siervuurwerk...
Daar zitten een stel hele dikke doorlontgebakjes bij, toppertjes van verschillende importeurs :D

Budget was 100-150,-
In Nederland heb ik al voor ruim 150,- besteld.
Ook nog een hoop nitraten enz. gehaald.
En dan morgen nog naar Duitsland waar ik ook niet voor een tientje klaar zal zijn.:bonk:
Maarja heel veel spijt heb ik er nu ook weer niet van:D

voor 150 ben de 31 toch pas om 1900 klaar om te stoken maar ik wacht dan meestal want moet avond eten en dan komen de oudejaarsconferances al redelijk snel. :)

Tot nu toe heb ik dit jaar 200,00 euro uitgegeven. Kan misschien dinsdag nog wat bij komen als ik naar het uitverkoop uurtje ga van de winkel. Maar dan wil ik maximaal 25,- euro uitgeven, het is al meer dan genoeg namelijk. Iedereen veel plezier dinsdag wat je budget ook is :).

Mijn maximale budget dit jaar was 600 euro.
Het uiteindelijke bedrag is 675 euro geworden.

Heb me dus nog redelijk in kunnen houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan