Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
400/500. Zit er alleen sneller doorheen dan ik dacht haha. 200 in NL besteld, en ik zit een beetje te rekenen maar bij de Aldi/Lidl tikt het ook rap aan :P

Zoals het er nu uit ziet word het dit jaar 390 euro. Jammer genoeg ineens heel veel tegenslagen te verwerken in de financiën dus:(

En toen kwam de zorgverzekeraar met een flinke rekening... We beginnen weer opnieuw met het budget: 0,-!

Vorige x zei ik dat ik tot max. 700 ga. Daar houd ik me ook aan met 704e. :) Stiekem ga ik er natuurlijk weer overheen tijdens de verkoop, maar dat vertel ik niet door.

Dit jaar voor maar 53,- besteld....

Dit word me lijstje nu :) best wel tevreden:

-10x Binkie van marijn (6 stuks).
- 1x Aansteeklont (5 stuks).
- 3x Xtreme Cracker (200 stuks).
- 3x Wondertol Doos (20 stuks).
- 1x Moontravellers.
- 1x Fluitpijl.
- 2x Black Dragon Fury.
- 1x Diciembre.
- 1x Black Dragon Thunder.

Totaal prijs: €53,22 :D

(Ben 14jaar :P )

Het is en blijft een hobby, ik zit dit jaar tussen de 1100 en de 1300 euro. Vorig jaar helemaal niks kunnen kopen, was gewoon niet leuk. Ga het er dit jaar heerlijk van nemen!!

Dit jaar rond 80-90 euro. Maar goed ik blijf een 14-jarige ;). Wel voor gewerkt en lekker het land doorrijden voor verschillende dealers.

Heb er al weer zin in...

350,00 x 2 mijn kinderen
740,25 voor de werknemers (ja je leest het goed)
800,00 voor mij met alleen cakes ! van 200-500 gram met alles wat er mooi uitziet

dus opgeteld 2240,25 allemaal bij de vw hal

Op dit moment zijn we voorzien, ben al blij dat de recessie ons niet stuk heeft weten te maken best goed gegaan om het te overleven.

Vlammetjes ? je mag het gewoon hier vragen ze krijgen allemaal een pakket en zo'n ratelband
(met 25 procent uitzoeken kon ik dat compenseren allemaal een 6 red doos met 6 leuke cakes erin en een rol van 12,50) plus dan een slof kanonslagen.

aardigheidje

Op dit moment zijn we voorzien, ben al blij dat de recessie ons niet stuk heeft weten te maken best goed gegaan om het te overleven.

Vlammetjes ? je mag het gewoon hier vragen ze krijgen allemaal een pakket en zo'n ratelband
(met 25 procent uitzoeken kon ik dat compenseren allemaal een 6 red doos met 6 leuke cakes erin en een rol van 12,50) plus dan een slof kanonslagen.

aardigheidje

Was een grapje:) maar had ik maar zo baas:(

Mijn budget staat de afgelopen jaren op zo'n 300 euro. Ook dit jaar geraak ik daar wel weer aan, misschien iets er over heen. Heb namelijk ietwat teveel single shots besteld

Als werkloze student op het moment eigenlijk geen geld wat ik kan missen. Het blijft echter wel mijn grootste hobby en niks halen vind ik flink balen. Eens kijken of ik nog iets bij elkaar kan sprokkelen. Maar het blijft jammer genoeg een dubbel gevoel, geld wat je eigenlijk hard nodig hebt binnen een paar minuten de lucht in knallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan