Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en proffesioneel spektakelvuurwerk, daarvoor is het bestemde topic ''Jouw vuurwerk 2011/2012 (illegaal vuurwerk)''.

Goeie vraag, aangezien ik normaal m'n halve kot al vol heb liggen met illigaal vuurwerk is het altijd rond de 600. Maar aangezien er nu 0,0 ligt ga ik het denk ik +- 1000 doen.

edit; eerste bestelling is gedaan.... 81eutjes.

Laatst bewerkt:
Tussen de 1000 en 1500 euro. (samen met een buurman)

Het word bij mij elk jaar meer waar ik totaal geen spijt van heb.
Maar ik zit nu al op een kleine 1000 euro en moet nog een trip richting baarle gebeuren.

Mij ook nooit haha. Maar het ging van 100 een aantal jaren geleden naar meer dan 350 afgelopen jaar. Ik zie wel hoe het loopt, geef nu mijn geld liever níét uit of aan wat voor mijn camera enzo.

Aangezien ik aan het sparen ben voor een vakantie & een auto zal het budget lager uitvallen als vorig jaar (+- 1000). Ik denk dat ik het dit jaar met 600-700 moet doen, als het me lukt... Toch best veel voor een 16 jarige :D

Ik zit zelf aan de 500 euro te denken. Echter wil ik aan einde van het jaar een auto kopen en ga ik nog op vakantie. Ik moet dus nog even kijken hoe alles gaat lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan