Wat heb je over van 2024-2025

Immortal gold niet geschoten
Windkracht 5 was me teveel.
Paar piranha's nog, express wat meer van ingeslagen. I.v.m. kooi verhaal.

Nog wat klein los spul.
The bomb, wolf 999 enz enz

Oei, jij nog die Katan/Caff nostalgische fonteinen. Ik wou dat ik er wat van ingeslagen had, waren dit jaar niet meer te vinden. Wel erg toffe dingetjes, niet alleen de labels.

Oei, jij nog die Katan/Caff nostalgische fonteinen. Ik wou dat ik er wat van ingeslagen had, waren dit jaar niet meer te vinden. Wel erg toffe dingetjes, niet alleen de labels.
Ja, vorig jaar gehaald maar niet gestookt. Puur voor de nostalgische labels, maar zag dat ze het ook nog wel leuk doen idd.

Zie dat ze onder de naam Bumper Harvest nog wel te vinden zijn bij een aantal VWtopper filialen, wel erg prijzig...

de shredit 288 shots ,mega 5 star assortiment 5 x 15 shots ,de future metroplolis en nog twee kleine potjes (gratis vuurwerk) ,maar vanaf morgen weer aaaaaanvullen :handsup: :handsup:

Giga blink thunder (staat al 2 jaar in de kast dus dit jaar maar eens schieten :bonk:)
Return of the phoenix en roaring eagle
Hoop klein spul, zoals stinger bees/crackling devils/mines/transformers/cat1 pakketjes

Cairo crackling
SONIC SPINSHELL 112'S
EVENT IMMORTAL GOLD 100'S
1 cake uit ultimate city trip
1 luypaars fontein
3 cakes uit bombxl
2x Funke Brokat-Pastell

En nog een tas vol klein spul.

Hoop echt op weinig wind, dan de brokat pastel heerlijk van genieten in de vooravond.

Riakeo - Elegance en Beauty. Toen ik ze wou afsteken begon het winderig te worden. Krijgen de kans weer over 2weekjes tijdens de verjaardag van mn dochtertje

Back
Bovenaan