Wat heb je bewaard en waarom?

Zoals de bedoeling was, alle compounds en cakes er doorheen gejaagd. Dit heb ik nog over:

1x Nico Bang & Scream​
1x Diamond Sky Festival​
1x Pyrostar Hammer Rocket's​
1x Pyrostar Super Raketen​
1x Pyrostar The Big Five​
1x Pyrostar Howling Titanium Bomba​
1x Pyroland Dreamstalker​
1x Nico Rocket Strike​
1x Weco Fantastic 4​
1x Nico Bombenstimmung​
1x Weco Premium Vulkan Color Stars​
1x Weco Premium Vulkan Gold-Silber Stars​
1x Weco Premium Vulkan Silberberg​
1x Weco Premium Vulkan Einhorn Pups​
1x Lesli Orc​
1x Nico Lucky Eight​
1x Xplode Big Magic Balls​

Ook nog een tas knalspul. En waarom? Vanaf een uurtje of 9 te veel wind voor pijlen en op een gegeven moment geen behoefte meer om nog fonteinen of ander klein spul af te steken.
Heb jij wel een paar van die howling bomba pijlen afgestoken? Vond ze op zich mooi maar een aantal vloog liever horizontaal op 5 meter hoogte dan door stijgen.
Ben benieuwd of ik pech had of dat er meerdere mensen last van hadden

Laatst bewerkt:
Tegen m’n gewoonte in heb ik alleen wat klein spul bewaard.
Funke Cuckoo, Hollenfeuer, Geysir C en Cat 1

Pakje Evo Showtails

Doosje vol tolletjes, bijtjes en mines.

Normaal gesproken altijd wel wat cakes en compounds over maar dit keer alles heerlijk opgestookt.

Heb jij wel een paar van die howling bomba pijlen afgestoken? Vond ze op zich mooi maar een aantal vloog liever horizontaal op 5 meter hoogte dan doorsnijden.
Ben benieuwd of ik pech had of dat er meerdere mensen last van hadden
Precies hetzelfde hier. Er was duidelijk iets mis met de stijglading. Eén pijl ging horizontaal de achtertuin van mijn overburen op 75 meter in. Mot je ook niet hebben.

Precies hetzelfde hier. Er was duidelijk iets mis met de stijglading. Eén pijl ging horizontaal de achtertuin van mijn overburen op 75 meter in. Mot je ook niet hebben.
Volgende keer ga ik ze overslaan. Als ze het goed deden vond ik ze erg leuk. Maar te onveilig als je niet op een hutje op de hei zit

Ik heb helemaal niets bewaard, alles opgestookt. Aankomend jaar een nieuw vers begin. Bij geen verbod gewoon in Nederland, wel een verbod dan gaan we voor een b&b in Duitsland.

Back
Bovenaan