Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Proost!Is dat verboden?![]()
![]()

Haha deze heb ik ook bewaard, drie pakjes nog over van een kartonAl sinds ze op de markt kwamen over lol.
Maar elk jaar in dubio lol.
Wel schieten of toch niet.
Zonde en bewaren. Of toch nog een x van genieten![]()
Ja zo nu en dan, maar het liefst altijd jaHaha, jij houdt van crackling!

Ook dit jaar gingen ze bij mij niet de lucht in. De rest van de singleshots overigens wel. Maar voor deze moet het weer perfect zijnAl sinds ze op de markt kwamen over lol.
Maar elk jaar in dubio lol.
Wel schieten of toch niet.
Zonde en bewaren. Of toch nog een x van genieten![]()
Klopt. De abanico y trueno (die ik heb misgegrepen -.-) knalt net zo hard als de oude vertrouwde sonara of de huidige el salve. Betere salutes zijn er niet in f2 bereik.Ook dit jaar moest de wind het weer verpesten dus wel weer wat bewaard en uiteraard verdeeld. De salutes van de Abanico Y Trueno waren zo hard dat me kleine dochter ervan wakker werd. Die daarom ook maar bewaard.
2 x Super Flowers
Elegant Night
Great Wall
Triple Melody
Only the Brave
Euphoria
Emperor box
Brasilian Box '18
5 x Abanico Colores Y Trueno
2 x Yellow River
2 x Rising Python Silber
Blinking Wave
Rising Python Green
Carolus
Fonteintjes etc.etc.
Klopt. De abanico y trueno (die ik heb misgegrepen -.-) knalt net zo hard als de oude vertrouwde sonara of de huidige el salve. Betere salutes zijn er niet in f2 bereik.
Als ik zou weten waar die te halen zijn,dan zou ik er voor gaan,probeer al een poos zowel de sonora of z'n opvolger te krijgenKlopt. De abanico y trueno (die ik heb misgegrepen -.-) knalt net zo hard als de oude vertrouwde sonara of de huidige el salve. Betere salutes zijn er niet in f2 bereik.

Tering,jij houd over wat een ander te verstoken heeft op oudejaarsavondDit heb ik over gehouden. Kwam er niet meer aan toe.
Als ik zou weten waar die te halen zijn,dan zou ik er voor gaan,probeer al een poos zowel de sonora of z'n opvolger te krijgen
Heb ze bij Dream Feuerwerk vandaan. Sonora alleen in spanje nog en die Salve bij Pyrosterne in Gronau
1x Nico Bang & Scream |
1x Diamond Sky Festival |
1x Pyrostar Hammer Rocket's |
1x Pyrostar Super Raketen |
1x Pyrostar The Big Five |
1x Pyrostar Howling Titanium Bomba |
1x Pyroland Dreamstalker |
1x Nico Rocket Strike |
1x Weco Fantastic 4 |
1x Nico Bombenstimmung |
1x Weco Premium Vulkan Color Stars |
1x Weco Premium Vulkan Gold-Silber Stars |
1x Weco Premium Vulkan Silberberg |
1x Weco Premium Vulkan Einhorn Pups |
1x Lesli Orc |
1x Nico Lucky Eight |
1x Xplode Big Magic Balls |
Zoals de bedoeling was, alle compounds en cakes er doorheen gejaagd. Dit heb ik nog over:
1x Nico Bang & Scream 1x Diamond Sky Festival 1x Pyrostar Hammer Rocket's 1x Pyrostar Super Raketen 1x Pyrostar The Big Five 1x Pyrostar Howling Titanium Bomba 1x Pyroland Dreamstalker 1x Nico Rocket Strike 1x Weco Fantastic 4 1x Nico Bombenstimmung 1x Weco Premium Vulkan Color Stars 1x Weco Premium Vulkan Gold-Silber Stars 1x Weco Premium Vulkan Silberberg 1x Weco Premium Vulkan Einhorn Pups 1x Lesli Orc 1x Nico Lucky Eight 1x Xplode Big Magic Balls
Ook nog een tas knalspul. En waarom? Vanaf een uurtje of 9 te veel wind voor pijlen en op een gegeven moment geen behoefte meer om nog fonteinen of ander klein spul af te steken.