Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daarom ben ik daar direct begin van de avond mee begonnenFlink zootje fonteinen. Na 0.00 aan de kust toch teveel wind, wat de effecten geen goed deed.
toen ik de zilver/goud vulkanen deed rond 20-20.30u ging dat nog net mooi. Door die drukte zijn dus die meterpakketten blijven liggen Heb ook zeker begin vd avond fonteinen staan stoken.Daarom ben ik daar direct begin van de avond mee begonnentoen ik de zilver/goud vulkanen deed rond 20-20.30u ging dat nog net mooi. Door die drukte zijn dus die meterpakketten blijven liggen
![]()

Het moment dat we horen dat het verbod toch nog niet ingaat… Dat zou wat zijn zegTang Empire
Elegance
Obsessed
Kon het niet over mn hart verkrijgen om deze in met die (toch wel stevige) wind te schieten. Nu op zoek naar mooi feestelijk moment om deze te schieten.
Haha, jij houdt van crackling!Nog genoeg over, kwam er niet meer echt aan toe en had zin om binnen bier te drinken, dus wie wat bewaard heeft wat.
Wat een onzin zeg... Als je dit zegt heb je gewoon te weinig gekocht! Amateur!Niks, ik snap niet hoe mensen iets kunnen bewaren..
Heb altijd de drang om alles in de fik te steken..
Praat je nou tegen jezelf?Wat een onzin zeg... Als je dit zegt heb je gewoon te weinig gekocht! Amateur!