Wat heb je bewaard en waarom?

Twee meterpakketten, eentje ligt al 2 jaar geloof ik, ik kom er gewoonweg niet aan toe en de wind speelt ook nooit mee. Mss doordejaars eens een afgelegen plek zoeken.

Flink zootje fonteinen. Na 0.00 aan de kust toch teveel wind, wat de effecten geen goed deed.
Daarom ben ik daar direct begin van de avond mee begonnen :) toen ik de zilver/goud vulkanen deed rond 20-20.30u ging dat nog net mooi. Door die drukte zijn dus die meterpakketten blijven liggen 😆

Zo goed als alles opgemaakt. Begin liever met een schone lei dan dat ik me druk moet maken of het allemaal nog mag met een berg vuurwerk in huis.
Gelukkig was het prima weer voor fonteinen dus heb ik ze er ook een voor een doorheen gejast. Heb alleen nog wat kleine frutsels over en F1. Dus perfect!

Daarom ben ik daar direct begin van de avond mee begonnen :) toen ik de zilver/goud vulkanen deed rond 20-20.30u ging dat nog net mooi. Door die drukte zijn dus die meterpakketten blijven liggen 😆
Heb ook zeker begin vd avond fonteinen staan stoken. :)

Ach, ook niet erg om wat achter de hand te hebben.

Ik had bij wat oudere familieleden wat spul achtergelaten voor 0000 uur omdat ze vrienden over de vloer hadden.

Die hebben nog wat Bunga, Pyro 5 en een 96 schots ballenschieter over.

En zag wat fonteinen als Snow Chrystal, die WTF fontein en een paar 999 fonteinen. Binnenkort is er 1 jarig dus dan gaat het alsnog de lucht in.

Zelf voor het eerst helemaal leeg op wat Cat 1 meuk na.

12 pakjes höllenfeuers
1 slof cucarachas
paar pakjes bijtjes
1 random budget cake die kwijt was geraakt en gisteren weer tevoorschijn kwam 🫣

Tang Empire
Elegance
Obsessed

Kon het niet over mn hart verkrijgen om deze in met die (toch wel stevige) wind te schieten. Nu op zoek naar mooi feestelijk moment om deze te schieten.

Heb nog een aantal kleine cakes over. Vergeten/niet aan toe gekomen:
- 1x Monster Ride
- een cake van het Pulse & Shockwave setje.
- 3 cakes uit de Bunga set
- 4x Thunder Salvo

Een aantal fonteinen, zoals de 999 en Snow Crystal.
Verder nog een hoop klein spul over.

Back
Bovenaan