happy4ever1968
VWC lid
Elk jaar neem ik mij voor om minder cake’s aan te schaffen en meer compounds. Maar dan zie ik weer koopjes voorbij komen die ik niet kan laten schieten, met het gevolg dat ik voor dit jaar alweer een zooi losse cake’s heb 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Elk jaar neem ik mij voor om minder cake’s aan te schaffen en meer compounds. Maar dan zie ik weer koopjes voorbij komen die ik niet kan laten schieten, met het gevolg dat ik voor dit jaar alweer een zooi losse cake’s heb![]()
Ik ben een beetje af van de waaiers. Van afstand mooi, maar in de straat geen echte meerwaarde omdat je er te dicht op staat.
Lessen is more is mijn wijze les van afgelopen jaar
Tsja, die gedachte heb ik ook de eerste 2 weken van het jaar vastgehouden. Maarja, dan gaan die shops weer open hè![]()
Ik ga proberen mijzelf minder op te laten fokken door berichten/ de media rondom vuurwerk(verbod). Bij ieder klein berichtje dat ik las voelde ik het al weer borrelen. Werd er ook steeds verder in mee gesleurd, het negatieve. Dit jaar ga ik gewoon niets lezen, alleen de leuke en positieve dingen lezen! Echt genieten van het seizoen!
Fak wat is dit moeilijk.....