Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 0800 met de hond rondlopen en genieten van alle resten overal..nieuw jaar, nieuwe kansen!

Niet veel eigenlijk. Dagje Netflixen met lekker eten, veel oliebollen en een mooi avondje Darts kijken!

Brak met het vrouwtje de laatste oliebollen wegwerken en de koelkast plunderen voor de restjes feesthapjes.
Paar concertjes kijken die we hebben opgenomen en het forum afstuinen natuurlijk :D

Om te beginnen met een bakkie erbij de eerste collectie- en day after foto's op het forum bekijken. Als de systemen weer een beetje aan staan, de straat opruimen en ook wat foto's schieten. Even onthouden dat ik komend jaar de volgorde omdraai.

In de middag op familiebezoek en de eerste pils van het jaar opentrekken. Chinees goed idee!

Vroeger gingen we de hele familie af, wat een hekel had ik daaraan. Tegenwoordig doen we dat niet meer. Nu in de ochtend altijd eerst even naar de kerk. Daarna de straat opruimen met de buurt, even langs m’n ouders en voor de rest lekker rustig aan doen en nagenieten. Zo ergens in de middag of avond kan het maar zo zijn dat we de vuurton weer vol gooien. Door de hitte die er nog inzit brand zo het laatste afval mooi weg.

Het laatste lontje wordt om 02:00 officieel aangestoken (stiekem niet) en daarna zullen de nodige overgebleven biertjes nog gedronken worden.

Als dat allemaal op is ruimen we vrijwel alles direct op voordat we gaan slapen. Althans alle grote niet afgebranden cakes en dozen op een stapel. De rest veegt de gemeente wel weer aan.

Uitslapen en opruimen. Daarna lekker bankhangen en kijken of de eerste compilaties al online staan :D

Pijnstillers eten en in de middag naar familie van de vrouw, daar komt alles aan vrienden en familie met de resten vuurwerk eten en drank en zakken we opnieuw volledig door...vaste prik ieder jaar haha

Een beetje uitslapen en het laatste opruimwerk doen. De kater verwerken en dan vooral die van het vuurwerk waar ik weer een jaar op moet wachten. Dan meestal nog bij wat familie langs om te kijken of daar nog oliebollen over zijn en die vervolgens weggieten met een biertje. Tenslotte 's avonds lam op de bank en kijken of er al leuke filmpjes te vinden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan