Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik maak standaard eerst een rondje door de wijk in de ochtend. Lekker kijken wat er allemaal afgestoken is. Daarvoor zet ik zelfs een wekker zodat ik vóórdat andere mensen alles opgeruimd hebben langs kan fietsen. Meestal concludeer ik als de wekker gaat dat het nog veel te donker is buiten om iets te zien, maar zodra het dan enigszins licht is stap ik op de fiets en fiets ik ruim een uur door de buurt, onderwijl foto's makend van wat ik tegen kom.
Daarna lekker op m'n gemak m'n eigen troep opruimen.
Lekker op tijd eruit (kids zijn toch om 07.00 uur wakker).
Dan eerst lekker ontbijten met de restanten oliebollen of wat dan ook en dan een rondje door de wijk. Ff lekker restanten bekijken als die er nog zijn..
Daarna nogmaals de boel in mijn eigen straat opruimen en aanvegen. Alles moet er weer netjes uitzien toch? Enige wat overblijft is de afgestoken cakes en blokken die bij de container staan...ook een heerlijk gezicht. Vooral dan wanneer er jeugd langsloopt en dan tegen elkaar hun verbazing uitspreektprachtig!