Is toch heerlijk! Je hoeft niet te koken en/of de deur uit, iedereen eet het dus altijd goed. En.. om heel eerlijk te zijn, vaak ook het enige dat open is op 1 Jan![]()
Ey ik geef je groot gelijk! Nu al zin in haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is toch heerlijk! Je hoeft niet te koken en/of de deur uit, iedereen eet het dus altijd goed. En.. om heel eerlijk te zijn, vaak ook het enige dat open is op 1 Jan![]()
Waar kunnen @Pyropinoy en ik langskomen de eerste? Of bezorg je ookIk begrijp dat er hele volkstammen zijn die zelf hun oliebollen bakken met oud en nieuw.
Maar ik begrijp ook dat ik de enige idioot ben die zn eigen chinees maakt voor nieuwjaarsdag?
Bekijk bijlage 1817323
Bekijk bijlage 1817325
Bekijk bijlage 1817326
Ai.... 1 Januari ben ik gesloten hahaWaar kunnen @Pyropinoy en ik langskomen de eerste? Of bezorg je ook
Ik begrijp dat er hele volkstammen zijn die zelf hun oliebollen bakken met oud en nieuw.
Maar ik begrijp ook dat ik de enige idioot ben die zn eigen chinees maakt voor nieuwjaarsdag?
Bekijk bijlage 1817323
Bekijk bijlage 1817325
Bekijk bijlage 1817326
Ziet er goed uit man!Ziet er goed uit!Ik begrijp dat er hele volkstammen zijn die zelf hun oliebollen bakken met oud en nieuw.
Bekijk bijlage 1817323
Bekijk bijlage 1817325
Bekijk bijlage 1817326