Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG-20200829-WA0001_2.jpg
staat bij ons al een tijdje......zeker met die corona zooi is dit het licht in de duisternis.
gezellig maken ken je niet vroeg genoeg mee beginnen.

Ik haal 'm traditioneel op 6 december op, de dag na sinterklaas. Een authentieke dennenboom met kluit.
Laat 'm eerst een paar dagen acclimatiseren voordat ie binnen in huis komt te staan. De buitenverlichting doe ik er direct achter aan. Hoef ik maar 1x naar zolder om alle kerstversierselen op te halen.

Ben toch benieuwd naar de beleving van het Sinterklaasfeest dit jaar, denk dat het minder is. Wellicht ook een goede reden om eerder die kerstboom en sfeer in huis te halen, maar met die kleine kids is dat toch wat lastiger uit te leggen hehe.
Hoop hem wel iets eerder te kunnen kopen om niet 6 december enkel nog wat slechte bomen te treffen.

Ben toch benieuwd naar de beleving van het Sinterklaasfeest dit jaar, denk dat het minder is. Wellicht ook een goede reden om eerder die kerstboom en sfeer in huis te halen, maar met die kleine kids is dat toch wat lastiger uit te leggen hehe.
Hoop hem wel iets eerder te kunnen kopen om niet 6 december enkel nog wat slechte bomen te treffen.

Las al dat de intochten ook niet door kunnen gaan waarschijnlijk, Sint komt dit jaar dus niet:p Mooi op tijd die boom erin dus haha.

Mijn vriendin en ik kennende worst dat eind november of direct begin december. Hebben dit jaar een groter huis dus er past ook een grotere boom!!

Even een vraag aan jullie: waar haal jij je kerstboom?

Voor ons is het juist sinds enkele jaren het vermijden van commerciële bouwmarkten. Het liefst gaan we naar een speciaal kerstbomenbos of een onbekend tuincentrum ergens. Vaak hele goede, mooie bomen tegen een hele lage prijs.

M'n buren hebben echt afgelopen vrijdag al kerstlampjes op hun heggen gepleuâhd :bonk: wekt nu wel zo kerst-antipathie bij me op en niet-zin ooit m'n tuin en huis zelf weer met lampjes te behangen...komt mss wel weer

Laatst bewerkt:
Het eerste bezoekje aan de intratuin is geweest!

Het begint toch wel te kriebelen nu.... Hopelijk kunnen we het volhouden tot en met november!

Denk dat er veel mensen zijn die dit jaar wat eerder zijn met de kerstboom en de versiering, Sinterklaas is dat jaar niet veel meer, het was al niet veel maar met het gezeik over de piet en corona sla ik deze liever over.

Mijn vriendin en ik kennende worst dat eind november of direct begin december. Hebben dit jaar een groter huis dus er past ook een grotere boom!!

Even een vraag aan jullie: waar haal jij je kerstboom?

Deze is wel leuk inderdaad, ik ga er een topic voor aanmaken.

Denk dat ik dit jaar ook maar wat eerder de boom op ga zetten. De lichtjes buiten gaan in ieder geval eerder aan! Zeker nu de klok weer een uur terug is en het weer lekker vroeg donker is.

Al weken de kerstliedjes op staan, en nu de kids op de middelbare school zitten en sinterklaas door corona verder naar de achtergrond verdwijnt zie ik de boom snel komen, en ik denk dat het dit jaar maar een echte moet worden. Zin an

Ben al aan het pushen om 'm dit jaar eerder het huis in te krijgen. Nu met de donkere dagen en de beperkte sociale contacten mag er wel wat meer gezelligheid in huis.

Nou inderdaad zeg, met alle negativiteit en beperkingen zit ik er ook sterk aan te denken om hem uit de doos te halen op te tuigen!

Laatst bewerkt:
Woon sinds dit jaar samen, nu heeft mijn vriendin al vaker Sky Radio Christmas opstaan en ze heeft het al een week dat ze wel een echte boom in huis wil. Normaal is dat na de Sinterklaas, maar verwacht hem dit jaar misschien een weekje eerder op te zetten! :)

Kunst kerstboom pas na Sinterklaas, heb pas wel kerstverlichting van 30 meters achter thuis opgehangen , gekocht bij de Action

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan