Wanneer beginnen jullie met het maken van een lijstje ?

Ik ben dit jaar met de vuurwerk4all actie al begonnen in begin mei !! hiermee ben ik veder gegaan tot op de dag van vandaag, 95% voor dit jaar is dus al besteld en betaald wat ik wil hebben, in princiepe ben ik dus al bijna klaar kwa waarde is er momenteel voor ruim 2700 euro besteld hier in NL!

Voorgaande jaren begon ik altijd eind augustes begin september met het maken van een lijstje, omdat ik dan meestal naar belgie rij voor wat spul.
en zo gaat het dan door tot eind november.

grtz

Wanneer? Tja wanneer ik er zin in heb :p
Als ik me verveel dan. Of als er weer iets door me hoofd heen schiet van DAT MOET IK HEBBUHH!

Meestal zo rond avp weer open gaat. En dan ook beetje nieuwe shizz afwachten.

ooo maar 4000 euro, valt wel mee :p

Ik ben nu begonnen met me lijstje, eerst het spul wat ik vorig jaar had (niet alles maar wat ik mooi vond). En als ik de boekjes binnen heb de nieuwe producten, dit omdat het nog wel eens kan zijn dat de dealer niet alle nieuwe producten verkoopt.

idd helemaal mee eens.
Ik zeg kopen kopen kopen, werk dus ook niet met lijstjes. ook al laat mijn budget het niet meer toe.... dus zal dit jaar iets rustiger worden, maar dan met nadruk op iets :P

nou ik ben dit jaar al in september begonnen .
dat moet ook wel want voor je het weet is alles al uitverkocht
ik ben inmiddels druk bezig om er weer iets moois van te maken .
en het lijkt er op dat het ieder jaar moeilijker word

Ik heb nog helemaal geen lijst gemaakt.

Ik had een lijst met een aantal cakes die ik vorig jaar had die ik dit jaar weer zou willen gebruiken in mijn show. Maar die lijst heb ik weg kunnen gooien, niet omdat ik er koffie overheen heb gegooid, maar omdat er in de tussentijd allemaal mooie vervangers voor zijn gekomen!

Het enige wat ik zeker weet wat ik wil is wat ik al heb:

10 Titanium Vulcano (20 stuks)

Een echt lijstje heb ik nog niet. Ik heb al wel een aantal dingen die sowieso in m'n collectie komen, omdat dat artikelen zijn die ik al meerdere malen mee heb gemaakt en ze keer op keer goed bevallen. Die vormen zeg maar de basis en zijn dus al bekend, daar omheen komen de producten die al een tijdje mee gaan maar ik nog nooit heb gehad en verder zal ik ook wat nieuwe producten uitproberen. Kortom, de basis heb ik en van daaruit kijk ik verder. Ook het budget moet nog (exact) bepaald worden, dat is nu nog wat vaag.

Deze week opnieuw begonnen door veranderingen bij de winkelier. No problemo, eerste lijstje aangepast en opnieuw verstuurd naar de winkel :)

Lijstje is al af, en grootste deel van m'n bestellingen al lang gedaan.
Heb je een winkel voor freaks, dan moet je nu allang open zijn voor business m.i.

Ik werk de laatste jaren niet meer zo veel met lijstjes. Vaak komt het bedrag veel te hoog uit en loop ik dan dag en nacht te piekeren wat ik zal schrappen en wat ik eventueel nog vergeten ben.:p

ik weet meestal in januari al weer wat ik wil hebben en zo.
maar het echte lijstje maken dat begint als de folders weer komen dan kijk ik of de dingen die ik wou duurder zijn geworden en dan breng ik altijd nog wel wat aan passingen in mijn eerste lijstje.

Back
Bovenaan