Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit jaar minder echt de kriebels moet ik zeggen, jaar is ook zo snel voorbij gegaan. We zijn al bijna op 2/3e van dit jaar, terwijl afgelopen (kl*te) oud en nieuw nog maar 2 maanden terug lijkt.

Sinds een week of twee weer een beetje de kriebels, ben nu veel buiten aan het werk ivm een nieuw project waarbij ik het hele dorp rond ga. En overal kom ik nu weer langs plekken waar de afgelopen 10 jaar herinneringen zijn gemaakt met Oud & Nieuw.

Plus nu vanavond de countdown weer live en de eerste video van Pyroteam Utrecht weer online begint het helemaal te jeuken.

op 2 Jan is de kriebel alweer terug. Ja het is een erge zieke.. een heel jaar kriebel en geen manier om er echt wat aan te doen.

Ik ben 2 jan jarig? Meestal na mijn verjaardig kijk ik compilaties vsn dd jaarwisselimg ervoor en dan beginnen de kriebels wel weer. Dit jaar sinds januari 2021 bezig met vuurwerk maar geen kriebels.. die komen hopelijk pas bij een definitief skkoord op vuurwerk voof 2021/2022

Bij mij beginnen de kriebels rond deze periode weer, nieuw seizoen en weer lekker dagelijks verschillende topics lezen :) ja ik heb er weer enorm veel zin!

Precies dit :D, het blijft voor mij toch het hele jaar een soort hobby op een lage drempel. Elke dag dat in vwc open kriebelt het wel een beetje.

Blijf hier altijd wel een beetje rondhangen gedurende het jaar, maar ik merk dat de besteldrang nu wel weer ernstige vormen begint aan te nemen. Probeer mezelf een klein beetje in te houden, omdat het nog wel eens zo kon zijn, dat ik moet werken met de jaarwisseling dit jaar ... :cry::frusty:

Die kriebels zijn er wel het hele jaar. Uiteraard het ene moment heftiger dan het andere moment. Maar kan zo op een willekeurige dag ineens flink de kriebels hebben, kan komen als het een beetje grauw weer is, tijdens de demo gaat het ook altijd wel lekker. En uiteraard nu het seizoen weer begonnen is wordt het alleen maar meer.

De échte kriebels beginnen bij mij als je buiten weer openhaard geur ruikt :D Het beste wat er is. Dan weet je dat oud en nieuw er aan zit te komen.

Er zijn altijd wel wat kriebels. Maar de meeste kriebels beginnen toch rond deze tijd. Je merkt dat meerdere liefhebbers nu actiever worden en daar krijg ik toch ook kriebels van. Veel praten over vuurwerk, leuke topics..Super!!

Zodra ik alles in huis heb begint het dit jaar pas echt. Geen zin in weer een teleurstelling aangezien ze nu al weer waarschuwen voor oplopende besmettingen in november.

Gister moest ik langs bij de Intratuin en toen waren ze al bezig met opbouwen van de kesrt afdeling. Dit geeft toch wel een boost voor de kriebels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan