Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier begint het ook eigenlijk pas echt in september,dan zie je op youtube e.d. ook weer filmpjes verschijnen die nieuw zijn,hier het forum leeft weer echt op,dan krijg je dat "gezeik" :d .
Vroeger toen o.a. de zena trophy er nog was toen maakte dat al heel de boel wakker,maar helaas zijn dat soort dingen zover ik weet allemaal weg,anders dan begon het vroeger in t jaar nog wel is een beetje te kriebelen.

Ik begin er ook echt wel zin in te krijgen nu, kortom: flinke kriebels. Weer even wat 00.00 uur vuurwerkvideo's kijken op youtube voor het slapengaan met oortjes in werkt ook goed. En idd veel op t forum.

Het begint echt een beetje medio september inderdaad. Kijk dan vaak wat oude video's terug. Tripjes naar Duitsland van mensen vind ik altijd interessant om te bekijken om te zien wat voor kippenhok dat altijd blijft haha.

Elk jaar zodra ik weer wat in dit topic post: nu dus! Wat later dan voorgaande jaren, maar dat maakt de kriebels er niet minder op! Dagen worden korter, klokje gaat binnenkort weer terug! Laat december maar komen!

De herfst begint nu echt z'n intrede te doen. Sinds afgelopen week zie je de bladeren aan de bomen verkleuren en hier en daar al de eerste kale takken. Dat is voor mij het teken dat we echt naar het einde gaan en dan begint het ook weer lekker te kriebelen. Zeker als straks bij de tuincentra de vuurwerk displays weer zijn opgebouwd.

De herfst begint nu echt z'n intrede te doen. Sinds afgelopen week zie je de bladeren aan de bomen verkleuren en hier en daar al de eerste kale takken. Dat is voor mij het teken dat we echt naar het einde gaan en dan begint het ook weer lekker te kriebelen. Zeker als straks bij de tuincentra de vuurwerk displays weer zijn opgebouwd.
Inderdaad! Je begint het nu te zien en voelen aan alles dat we weer het einde van het jaar naderen.

Kriebels zijn hier goed aanwezig maar het is wel nog met pieken en dalen, soms dag of wat niet echt en soms ineens heel veel. Met de name de koopdrang is iets dat wel erg stabiel idioot hoog is en hoger dan mijn budget..wil zoveel halen maar helaas gaat dat niet lukken haha

Kriebels zijn echt goed aanwezig hier. Kan niet wachten tot het december is, maar man wat vliegt de tijd voorbij zeg. Tijd kan ook te hard gaan, voor je het weet zin je weer in januari te kijken. Genieten nu dus, en dat lukt prima.

Over showtjes/demo's gesproken,die zijn hier ook helemaal nergens meer in mijn omgeving/buurt(Dordrecht),net alsof dat verbannen is:shocked::sad:
Vind ik persoonlijk wel zonde,niet alleen voor de kriebels maar ook voor de sfeer :thumbsdown:
(op sites zoals vuurwerk kalender e.d. ook voor de komende maanden 0% van dat alles te zien,echt ongeloofeloos)

Meestel ergens eind augustus begin september. Dan kan het niet snel genoeg gaan tot de showrooms weer open zijn en het seizoen volop in gang is. Ondanks dat ik weinig meer koop blijft die sfeer trekken!

Komend weekend gaat de klok alweer achteruit. Zorgt bij mij altijd voor nog meer kriebels. Hoe staat het met. de kriebels bij jullie?

Afgelopen week ben ik even een weekje naar de zon geweest. Moet zeggen dat het wel ff schakelen is als je vanmorgen wakker wordt en de herfstkleuren ziet en de ‘kou’ voelt. De kriebels waren volop aanwezig, maar moeten nu echt weer even op gang komen. Maar dat komt vast goed!

Die waren al wel ff aanwezig maar nu zijn ze me toch ook weer een partij aanwezig, heuuuurlijk!

Bijna half november alweer. Kriebels waren al goed aanwezig, maar nu gaat het wel weer flink omhoog. Je ziet al veel kerstverlichting overal, de eerste advertenties zijn gespot. Merkt echt aan alles dat nu de mooiste tijd van het jaar is aangebroken.

Al wel wat weken meer kriebels natuurlijk, maar nu iets meer rust in het werk en de eerste kerstboom al opgezet, het gaat nu echt flink kriebelen. Lekker koud buiten, dag extra vrij genomen om met mijn moeder nog even wat tuincentra af te struinen. Volgende week lekker naar Duitsland, mooie tijden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan