Waneer heb jij voor het laatst vuurwerk afgestoken?

1 Januari, Ik heb nog wel wat grondbloemen liggen maar die komen 31 December wel weer aan de beurt.

vanmiddag een BSC 2010
(staat in het topic BSC 2010)

Laatst bewerkt:
Uh dat was na Nederland - Uruguay op het WK.. Ik was toen zo blij dat we naar de finale gingen dat ik van boven maar ff een 10-tal Asian thunders heb gepakt en die lekker opgestookt..

Ik was niet de enige in de buurt die er zo over dacht, want het leek wel oudjaarsavond zoveel vuurwerk er de lucht in ging:D:D:D

Wat dacht je. Toch maar die spanjaarden de schuld geven als de politie langs komt of ben je soms deels spaans?

Nee. Nederland is 2e geworden. 2e van de hoeveel landen die mee deden? Dan zijn we wel geen wereldkampioen geworden maar een tweede plek is alsnog niet slecht, zeker niet als je Duitsland onder je hebt gelaten.

Nee. Nederland is 2e geworden. 2e van de hoeveel landen die mee deden? Dan zijn we wel geen wereldkampioen geworden maar een tweede plek is alsnog niet slecht, zeker niet als je Duitsland onder je hebt gelaten.

Ik had liever die Duitsers in de finale afgemaakt zien worden door NL.
Maar back ontopic:

nieuwjaarsnacht tussen 2 en 6 ergens. iets te laat. ik schaam mij diep ja.

Ik had liever die Duitsers in de finale afgemaakt zien worden door NL.
Maar back ontopic:

nieuwjaarsnacht tussen 2 en 6 ergens. iets te laat. ik schaam mij diep ja.

Niet mee eens. Ik had liever helemaal niet tegen Duitsland in de finale gestaan want als je dan verliest dan krijg je die onderlinge strijd weer, heb dan liever Spanje.

Niet mee eens. Ik had liever helemaal niet tegen Duitsland in de finale gestaan want als je dan verliest dan krijg je die onderlinge strijd weer, heb dan liever Spanje.

Soms zie je iets liever wel of niet. Maakt allemaal niet uit ook. Voor het WK had ik Spanje gezegd en dit keer was het ***** om gelijk te moeten krijgen. Die spanjaarden gingen na het eindsignaal wel los met potten en knallers.

Dat gun je een ander dan zeer he. Meegenieten is niet slecht.

Ook dat, en dat we van Brazilië hebben gewonnen wilt nog niet zeggen dat we Duitsland dan ook wel aan kunnen. Die Duitsers worden altijd beter naarmate ze dichter bij de finale komen. Ze groeien tijdens het tournooi.

Ontopic: Mijn laatste keer was ook met de overwinning op Brazilië, toen zijn er 2 thunderkings de lucht in gegaan. Die had ik speciaal bewaard tijdens oudjaar haha:p.

Kijk als we nu met zijn allen wachten tot oudejaarsdag dan heeft ook niemand van de overige burgers wat te klagen. Want vergeet even niet dat de grootste ergernis van mensen is dat er voortijdig vuurwerk wordt afgestoken. Ik heb er natuurlijk geen enkele moeite mee als iemand stookt "in the middle of nowhere". Maar houd er wel rekening mee dat we met ergernissen alleen maar de anti-lobby in de kaart spelen.

tja ik stond als enige nog buiten de rest peerde hem naar binnen koud koud koud

goed 2uur was echt het laatse

want de rotjes troep moest op dus ik had uit eindelijk slim effe de potten bij elkaar geveegt en een papier bak geleegd en daarna een vlammetje bij de wasbezine gedaan alles was op gebrand tot as

2 weken gelden heb ik een ugly joe afgestoken omdat ik niet wist hoe hard die gingen, had ze nog nooit gehad. Normaal gesproken steek ik gedurende het jaar niks af, maar was nu wel benieuwd :p.

Back
Bovenaan