Waneer heb jij voor het laatst vuurwerk afgestoken?

dat van mij was na nederland brazilie een paar vlindertjes en wat labomba's en een candle van mercurius :P

en het resultaat was een buurvrouw die kwam klagen (A)

Dikke week geleden in een dronken bui 's avonds laat een cracklinglint van B&W verlengd met wat visco uit een Romeinse kaars, stiekem op straat gelegd en gauw teruggerend om vanuit een verduisterde slaapkamer stiekem toe te kijken hahaha ik ben zo'n klein (30+) kind soms :p Te zien aan m'n afvalbak heb ik diezelfde Romeinse kaars die avond ook nog uit het raam afgevuurd, en nóg eentje...maar dat kon ik me niet meer herinneren... :D :D :D

Nieuwsjaarsnacht om kwart voor 2 ongeveer. Maar heb nog wat morning glory's en sterretjes liggen:P

Theking

Na de WK finale van Nederland tegen Spanje een Colour Break (Rubro) en Titanium Thunder (Hardix).

Dikke week geleden in een dronken bui 's avonds laat een cracklinglint van B&W verlengd met wat visco uit een Romeinse kaars, stiekem op straat gelegd en gauw teruggerend om vanuit een verduisterde slaapkamer stiekem toe te kijken hahaha ik ben zo'n klein (30+) kind soms :p Te zien aan m'n afvalbak heb ik diezelfde Romeinse kaars die avond ook nog uit het raam afgevuurd, en nóg eentje...maar dat kon ik me niet meer herinneren... :D :D :D

Dronken en vuurwerk gaan niet goed samen haha, gelukkig is er niks fout gegaan.

Ik zelf heb een aantal maanden geleden wat knallers (legaal) afgestoken, altijd leuk! :)

Back
Bovenaan