Wall of Gold XXL [Uitloop 2017]

Best een moeilijke keuze. De huidige versie, zoals in mijn filmpje, is heel mooi sierlijk. Gouden mines waardoor het echt een gouden muur wordt geeft denk ik veel meer een WOW effect. Ik zou beide varianten mooi vinden op hun eigen manier.

Eddy.

Ik zou de mines erin houden aangezien de Sunbeam cakes al comets en tails bevatten.

Is ook weer zo, de film van Evolution EVO-02 hierboven geeft wel een mooi strak effect.
Hoe was de vernieuwde wall of silver? Ook met kometen of mines?

Ik zou deze cake eruit knikkeren.
Eerlijk gezechtbis dit een mak lammetje in de evo lijn.
Al 3 jaar niet zoals het moet zijn.
Ik zeg steek die moeite in wat nieuwe cakes:wink:
Maar dat is mijn mening.

Ik zou zeggen nog een laatste poging om die mines er een keer mooi in te krijgen. :) Ik had dit jaar de oude XXL versie die de mines er wel wat onregelmatig uitschoot maar ondanks dat toch een erg mooie en unieke cake.

Laatst bewerkt:
Hier ook de 2014 versie gehad. Helaas waren er al 2 salvo's de lucht in eer ik me om kon draaien. Bij mij schoot ie ook ietwat onregelmatig, maar wel veel oeh's en aah's. Vooral in de straat is het letterlijk een wall of gold.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het effect van de 2014 (XXL) versie met de regelmatigheid van de 2015 versie. Ook zou ik graag wat meer rijen willen zien, ik moest wel erg snel zijn om er iets van te kunnen zien. De 2014 versie bevatte 252 gram als ik het goed heb, dus wat meer rijen moet mogelijk zijn.

Ik weet niet welk productie jaar gisteren is geschoten, maar ik vond hem zeer goed.
Stond er echt van te genieten, mooie kwaliteit had deze cake en wil hem dan ook zeker hebben.

Ik weet niet welk productie jaar gisteren is geschoten, maar ik vond hem zeer goed.
Stond er echt van te genieten, mooie kwaliteit had deze cake en wil hem dan ook zeker hebben.

Dit is de 2015 versie enbzal ook in 2016 gelevert worden aan de winkels

Volgens mij is deze cake nog nooit helemaal naar de wens van Marchel binnen gekomen en wijkt altijd af van de China-film, maar de productie van 2015 is wel verdomd mooi inderdaad. Absoluut eentje die ik graag in de straat zou zien, schrijf hem even op het wenslijstje. :)

Ik vond deze helaas toch tegenvallen...
Ik kan dit effect heel erg waarderen want heb heel veel great wall of China afgestoken maar deze had het voor mij niet stand alone. Ik miste toch het wow effect.

Deze staat nog in Haulerwijk te koop, maar vraag me af welke versie dat is. Ik vind ze allebei ook wel vet, maar weet graag wat ik koop :) Iemand enig idee?

Back
Bovenaan