Wageningen 23-01-2010

moontan

VWC lid
Waar: Wageningen
Wanneer : 23 januari 2010
Wie: nog niet bekend
Kaliber: nog niet bekend
Tijdstip: nog niet bekend
Locatie: Hof van Wageningen,Lawickse Allee 9,6701 AN WAGENINGEN

Op zaterdag 23 januari vieren de Vadaenotten hun 5 X 11 jarig bestaan bij Hof van Wageningen.

55 jaar is in carnavalstermen een bijzonder jubileum. Met een leeftijd van 5 x 11 jaar zijn de Vadaenotten één van de oudste Carnavalsverenigingen van boven de rivieren en daar zijn zij trots op.

Om deze gebeurtenis niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, nodigen Prins Tommy II, Page Alette, de Raad van Elf en de Senaat van de Vadaenotten iedereen uit die in het verleden of heden betrokken is of is geweest voor de jubileumreceptie.

Deze receptie begint om 18.30 uur en duurt tot 20.30 uur waarbij de Vadaenotten u hopen te mogen verwelkomen om dit heugelijke feit te vieren en mooie herinneringen op te halen.

Aansluitend vieren zij een gróótse feestavond. Met medewerking van de feestband
That’s Cool en de Blaaskapel The Free Style Herrie Kapel én een spectaculaire vuurwerkshow!

Zaterdag 23 januari, locatie Hof van Wageningen, toegang is gratis, aanvang om
18.30 uur.

http://www.hofvanwageningen.nl/Nieuws/85/55_jarig_bestaan_Vadaenotten

Gisteren ben ik samen met Jawe naar deze show geweest.
Het was even zoeken, maar gelukkig kon je opeens niet verder lopen, want er was een lint gespannen.
Op een veldje lag vuurwerk afval, want dat hadden mensen na oud en nieuw niet opgeruimd.
Grapje, dat was het vuurwerk wat klaar lag, voor de show van de carnaval vereniging.

Alleen stonden wij in het volle licht van een lantaarnpaal.
Maar 20 meter verderop, was er een stoep, waar geen licht was.
Via de struiken daar naar toe gelopen en daar stond iemand van Xena.
Hij stond wel verbaast te kijken, want 2 freaks met een camera en een fotostoel, had hij niet verwacht.
Want hij niks gezien, op de vuurwerksite's.:wink:

Na een kwartiertje bijgepraat te hebben, met een aantal mensen van Xena, 1 was zelfs als zijnde prins carnaval aan het feesten, begon de show
Prins Xena carnaval staak, door middel van een single shot de show aan en knallen maar.

De show was erg mooi.
Wat ik heb kunnen herkennen, zijn de volgende cakes.
De Sniper (Wolff), Wodka blue (Bonfireworks), Big Mc thunder (Lesli).
De Sniper.
Viel me niet tegen, ondanks de klachten, die ik er over gelezen heb.
Maar tijdens oud en nieuw, vond ik hem ook niet tegen vallen, want ik had hem zelf ook.

We kregen van de echte prins carnaval muntjes om een pilsje te komen drinken, in de feestzaal.
Dat hebben we ook gedaan, als moest ik aan de ice thee, want ik was de l*l, ehuh de bob.

Foto's volgen, want die moet ik nog even uploaden.

Ik heb daar ook nog gefilmd,hoop dat de beelden bruikbaar zijn dan zal het z.s.m online komen.

Laatst bewerkt:
DSC_0011.JPG

DSC_0013.JPG

DSC_0018.JPG

DSC_0021.JPG

DSC_0034.JPG

DSC_0044.JPG

DSC_0049.JPG

DSC_0050.JPG

DSC_0058.JPG

DSC_0069.JPG

DSC_0083.JPG

DSC_0090.JPG

DSC_0096.JPG

DSC_0112.JPG

DSC_0124.JPG

DSC_0126.JPG

DSC_0129.JPG

DSC_0138.JPG

DSC_0142.JPG

DSC_0146.JPG

DSC_0147.JPG

Laatst bewerkt:
Aha, jullie waren hier toch heen geweest :) Vroeg ik me al af. Ik was er zelf niet bij; moest werken die dag en zat dus heel ergens anders...:sad:
De show was wel wat? Of alleen een handje vol consu cakes?

Dank voor de foto's, cigarman. Je hebt er weer mooie bij zitten! Ik denk trouwens wat rode falling leaves te zien in deze foto. Enig idee welke cake?

mooie foto's hoor.
ik wilde eigenlijk ook gaan, maar een pyrotecnicus van Xena verklaarde mij voor gek !!! en aangezien het bij ons nog regende en nog niet sneeuwde heb ik maar besloten om niet te gaan. ben maar naar my name is Michael gaan kijken. :cry:

Film met een gedeelte van het vuurwerk in Wageningen.
Exuus van de onscherpe beelden had de cam op autofocus staan.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan