Wacky Whistler

Ik had deze ook besteld, maar op de eerste verkoopdag was die niet geleverd bij de winkel waar ik was. Als vervanger van deze de Spanish storm van Original gekregen! geen verkeerde vervanger lijkt me zo, maar ik was/ben wel benieuwd hoe deze gaat presteren.

Bij mij begon hij nog wat rustiger dan op het filmpje en knalde alles er vervolgens uit! Wat een gave bak!!! al een aantal jaren naar een cake als deze op zoek geweest. Volgend jaar komen er zeker meer!

Klein maar fijn zullen we maar zeggen! Prachtig die reactie van mensen als je zegt dat het een rammer is en hij begint zo rustig, net als ze willen zeggen dat het niet zo bijzonder is, ramt ie helemaal leeg, heerlijk! :D

Klein maar fijn zullen we maar zeggen! Prachtig die reactie van mensen als je zegt dat het een rammer is en hij begint zo rustig, net als ze willen zeggen dat het niet zo bijzonder is, ramt ie helemaal leeg, heerlijk! :D

Precies hetzelfde gebeurde hier haha! Iedereen dacht: alweer z'n irritante fluitbak, en op dat moment knalde hij alles weg!

Had deze als onderdeel van het "fluitconcert" pakket van Zena.

Vooraf helemaal niet verwacht dat deze in zo'n rap tempo alles eruit schoot!

Maakte het mini showtje wel compleet.

Begon met een crackling whistler, daarna deze wacky whistler, daarna de raw whistler met als finale 2x psycho mania!
Één en al fluit dus. Paste mooi in het projectje en ging als een malle.

Volgend jaar weer :)

Een paar foto's van deze fluitbakken. Bij mij gingen ze razendsnel die 15sec haalden ze nog geen eens haha.
SAM_8635.jpg
SAM_8609.jpg
SAM_8615.jpg

Dit jaar komen er 22 stuks in mijn opening, alleen de buurman is er niet blij mee haha. Dit jaar maar een gaas net over zijn vijver spannen:p

waaat? 22:bonk: kan je die beter niet ergens anders doen ipv je tuin? anders krijg je gezeik van alle kanten als je 11000 pijltjes afschiet, maar ik ben zeer benieuwd:D

Zo geweldig vond ik deze vorig jaar, zo waardeloos vond ik hem dit jaar. Hierboven was al te lezen dat sommige de fluiters er in 10-15 seconden uitschoot maar dat sommige exemplaren er ook een minuut over deden. Had dit jaar een traag exemplaar en ik vond het drie keer niks helaas.. Zonde, dat geweld als hij alles eruit ramt is toch geweldig!?

Back
Bovenaan