Waar sluit jij mee af?

30x 0,6” 25sh zena salute samen met 10x red thunder van argento gewoon alles in i-shape wat naast een leuk geluidje ook nog eens mooi uit zag ivm de mines van de red th”s.
was wel 1:15u later als toegestaan mja de haters in de wijk hebben vanaf nu ook geen last meer van mij 😇

Ik ben dit jaar weer van plan om af te sluiten met een klein finale projectje.
Denk dat ik het bescheiden houd.

Dit staat er momenteel op de planning.
1x 0,8" Silver Comets 50sh
1x Opening Act
1x Blinking Willow
2x Climax (V-shape)
1x Rebel 2.0
6x Line of Fire 100sh
2x Crystal Clear
4x Kingpin (V-shape)
12x Corsair Kingz (Fan-shape)
6x Double Elements (Fan-shape)

Denk dat dit wel een leuke afsluiter kan worden. :angel:

Eddy.

En dat was hem. 😁

IMG_6341.jpeg

Eddy.

Wilde eindigen met chaos, licht en harde salutes. Doorlonten goed gelukt. Heb zelf niet gefilmd, ik heb optimaal genoten. Ook van het applaus uit de buurt. Maar het mooiste is het gevoel wat je er zelf aan overhoudt en de gezichten van je familie.

01 Pyrostar – Thunderstorm – 80 schoten saluut
02 2 x The Major (HBL) Huileffect met crackling
03 2 x Volta Multicolor (Argento)
04 2 x Draco Donnerschwinge (Startrade)
05 4 x Dream Chaser (FWS)
06 8 x Roaring Eagle (WOLFF) huileffect + 1 x The Colonel (HBL) Twister I-shape salute schoten
07 4 x Cairo Crackling (Magnum) + 2 x The Captain (HBL) I-shape salute schoten
08 6 x Scream Bum (SRPYRO)
09 3 x Terremoto 1S (El Gato)

Dit was mijn afsluiter vannacht:

1x Funke Azul
1x Funke Scala 100a
1x Funke Snowblind 100

1x El Gato Terremoto 10s tegelijk met 1x Funke Whistling Waterfalls, mooie combinatie dit de waterfalls openden precies op het moment dat de terremoto klaar was

Was ook een soort van symbolische afsluiting voor mij met de Funke Whistling Waterfalls, van knallen en fluit naar stilte met het "waterfall" effect.. al is er uiteraard nog niks definitief kwa verbod ik heb de traditie nu in ieder geval op een manier afgesloten voor mezelf .

Om 01.59 uur geëindigd met de Notorious van GBV Weco, zoals van tevoren gepland. Onder perfecte omstandigheden geschoten, en wat was ie mooi. Het verfijnde goud zo wonderschoon, gecombineerd met dikke klappen. En dan de all at onze golden shower op het eind als afsluiter. Zo ontzettend van genoten, was echt diep onder de indruk. Iedereen heeft het over Riakeo, maar in sierlijkheid en dwarrel goud was deze minstens net zo goed en qua burst misschien nog wel beter. Echt een top product en in mijn ogen zeer ondergewaardeerd. Zou met stip op 1 staan voor volgend jaar... zou :sad:

Laatste potje was er een uit de Pyro 5 gewoon voor de gein om 3 uur ‘s nachts tijdens het vegen,, boefje hè😉

Back
Bovenaan