vuurwerkfreakk
VWC lid
De afhaaldagen. 100%! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je weet dat de verkoopdagen dit jaar de 19ste pas beginnen he Klassieker![]()
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik kan nu al niet wachtenIk snap best dat de afhaaldagen geweldig zijn, die beleef ik natuurlijk ook volop. Maar een beetje gek is het wel dat letterlijk NIEMAND het afsteken zelf noemt. Dat is toch de kern van de hobby zou je denken?
Ik kijk namelijk echt uit, en dit jaar nog meer dan ooit, naar 18:00 uur. Hét moment waarop je legaal, zonder remming, 30mm compounds de lucht in mag jagen en NIEMAND er iets tegen kan doen. Voor mij het moment van ultieme vrijheid!!
Ik kijk het meeste uit naar de verkoopdagen en natuurlijk 31 December, voorgaande jaren waren er al veel knallen te horen in de omgeving tijdens de verkoopdagen van 's morgens tot 's avonds en dan waren het vooral veel singleshots wat je hoorde , dat maakt de sfeer helemaal compleet als je net een of meerdere bestellingen hebt opgehaald bij de winkels
Benieuwd hoe het dit jaar gaat nu de originele single shots niet meer verkocht worden, wat er tijdens de verkoopdagen wordt afgestoken hier in de omgeving..