Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet dat de verkoopdagen dit jaar de 19ste pas beginnen he Klassieker :p:wink:

Hahaha ja ik weet dat ze de 29e pas beginnen idd:wink:
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook niet, misschien een beetje verkeerd geschreven denk ik dan haha
Wat ik wel bedoelde: dat op 27 december het vizier gericht is op de afhaaldagen die er aankomen zeg maar ..

Haha jeetje wat een verhaal maak ik er van:bonk:

Om eerlijk te zijn kijk ik uit naar naar heel december. Heb er zin in, lekker rijden naar verkooppunten met de christmasstation, kijk weer veel uit naar kerstshows die spoedig zullen openen.

Kijk ook uit naar 25 december en 26 december gewoon de gezelligheid de top 2000 start dan ook, nog meer sfeer en gezelligheid. Voor het eerst kijk ik uit naar de verkoopdagen en oliebollen eten bij de verkooppunt maar kijk vooral uit maar naar 31 december het afsteken ervan. Vond de verkoopdagen niet heel speciaal maar dit jaar wel weer.

Al met al kijk overal naar uit laat het 1 december maar starten feesten 4 weken lang feesten.

Naarmater ik ouder wordt leef ik ook steeds meer toe naar de gehele maand december. Steeds meer en vroeger gaan de mensen hun huizen en tuinen versieren met lichtjes, de tuincentra die weer uitpakken met de kerstshows, gezellig eten met vrienden, ouwehoeren over van alles en nog wat en voor je t weet is t kerst en daarna is het heel snel oud en nieuw.

Zoals meerdere al aangeven is het de decembermaand waar ik het meeste naar uitkijk. In de weken daarvoor zie je al ergens wat verdwaalde verlichte tuinen, maar vanaf die 1e december.. heerlijk. In het donker naar huis rijden na het werk en overal verlichting spotten, de tuincentra die 100% op kerst gaan, sinterklaas, de open haarden die je ruikt, de muziek op de radio's, de kerstreclame's en ook alle jingles op TV... Die kleine dingen zoals de kerstmuts op het RTL4 logo geven mij dan al een magisch gevoel!

En vanaf ongeveer half december slaat de sfeer écht naar kerst en eindejaarssfeer met het WK Darts, de Top2000, kerst, de afhaaldagen, schitterend. Het moment van de 29e is magischer dan de 31e voor mij. Touren, kilometers maken, Top2000 op, ouwehoeren, amper eten. Schitterend. Is het al december?!:handsup:

Ik dacht altijd dat het een beetje vreemd was dat ik meer naar de verkoopdagen uitkeek dan naar de dag zelf, maar gelukkig zijn dat er meer lees ik hier. Ik kijk dus zelf het meest uit naar de afhaaldagen, dat is echt mijn moment. Samen met 2 stookmaten maken we er een geweldige dag van waar de nodige kilometer gemaakt worden. Onderweg ergens wat eten, het geouwehoer, de spanningen of alles er wel zal zijn, de sfeer die er in al die winkels heerst, onbeschrijfelijk.

Ik snap best dat de afhaaldagen geweldig zijn, die beleef ik natuurlijk ook volop. Maar een beetje gek is het wel dat letterlijk NIEMAND het afsteken zelf noemt. Dat is toch de kern van de hobby zou je denken?

Ik kijk namelijk echt uit, en dit jaar nog meer dan ooit, naar 18:00 uur. Hét moment waarop je legaal, zonder remming, 30mm compounds de lucht in mag jagen en NIEMAND er iets tegen kan doen. Voor mij het moment van ultieme vrijheid!!

Ik kijk er na uit als in november de sfeer verlichting weer aangaat, dan de belevenis naar sinterklaas/kerstdagen, de eerste vuurwerk krantjes weer op de mat vallen en je alle producten nogmaals op het forum gaat bekijken of je niks hebt gemist daarna het omarmen van me kindjes :p en het afsteken daarvan.

Op de eerste plek de avond des avonds zelf. Maar eigenlijk kijk ik vanaf kinds af aan al uit naar december, sinterklaas met kids, buiten over versiering en kerstbomen, kerstmuziek, kerstdorpen, tuincentra en de afhaaldagen.

- dagen dat het weer kouder wordt, lekker herstweer en een wandeling in het bos maken
- intocht sint met de kinderen
- 5 december met familie
- kerstmarkten, wintercircus
- vroeg donker, vrieskou dan gezellig winter bbqen met flesje jägermeister
- bestelling maken
- demo’s bezoeken
- afhaal momenten
- wat tussendoor afsteken (foei)
- in de vooravond uit het zolderraam kijken naar wat andere afsteken
- meedoen met prijsvragen op het forum
- 24:00 moment
- moment na het afsteken, koude vingers, stinkend naar rook op de bank ploffen en op zoek gaan naar een overgebleven oliebol maar zeer voldaan.
- niet willen slapen omdat je midden in de nacht alle ervaringen van andere al wilt lezen

Weer even genoeg voor nu.

Daarna kijke ik vooral tegen de maanden januari en februari op, alle leuke dingen voorbij en vaak slecht weer dan kijk ik echt uit naar de lente.
-

Ik snap best dat de afhaaldagen geweldig zijn, die beleef ik natuurlijk ook volop. Maar een beetje gek is het wel dat letterlijk NIEMAND het afsteken zelf noemt. Dat is toch de kern van de hobby zou je denken?

Ik kijk namelijk echt uit, en dit jaar nog meer dan ooit, naar 18:00 uur. Hét moment waarop je legaal, zonder remming, 30mm compounds de lucht in mag jagen en NIEMAND er iets tegen kan doen. Voor mij het moment van ultieme vrijheid!!
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik kan nu al niet wachten

Van de week kwamen de eerste apjes binnen wat we dit jaar met sinterklaas en de kerstdagen doen. Als het ook bij andere mensen gaat leven weet je dat we de goede kant op gaan en dat het uitkijken naar echt kan beginnen zo langzamerhand.

Op dit moment leef ik vooral naar 3 november en 26 november toe.
3 november met een buurman naar Belgie en 26 november naar vuurwerk outlet.
Ben ook al een tijd bezig met de route te bepalen wat we dit jaar gaan rijden.
Want het ophalen van het bestelde vuurwerk heb ik vorig jaar echt gemist
En gewoon in de sfeer komen door dit forum en video's te bekijken op YouTube.

verleden jaar echte klote tijd gehad kwa ales kwijt te zijn . maar nu al van ales aan regelen en doen voor kids .met sinterklaas en kerstdagen en oud nieuw zo zin in. en leuke tijd weer van te maken en genieten

Wakker worden van de eerste knallen die je in de ochtend hoort op de 31'ste. Wetende dat het een geweldige leuke dag gaat worden.

Ik kijk ook uit naar de 31e. Ik wil overdag een mooie locatie zoeken om daar samen met een stookmaat dagvuurwerk af te steken, dus salute cakes, knallers, pijlen, rookproducten.
Mochten er meer mensen hier geïnteresseerd in zijn hoor ik het graag.

Ik kijk het meeste uit naar de verkoopdagen en natuurlijk 31 December, voorgaande jaren waren er al veel knallen te horen in de omgeving tijdens de verkoopdagen van 's morgens tot 's avonds en dan waren het vooral veel singleshots wat je hoorde , dat maakt de sfeer helemaal compleet als je net een of meerdere bestellingen hebt opgehaald bij de winkels :D

Benieuwd hoe het dit jaar gaat nu de originele single shots niet meer verkocht worden, wat er tijdens de verkoopdagen wordt afgestoken hier in de omgeving..

Ik kijk het meeste uit naar de verkoopdagen en natuurlijk 31 December, voorgaande jaren waren er al veel knallen te horen in de omgeving tijdens de verkoopdagen van 's morgens tot 's avonds en dan waren het vooral veel singleshots wat je hoorde , dat maakt de sfeer helemaal compleet als je net een of meerdere bestellingen hebt opgehaald bij de winkels :D

Benieuwd hoe het dit jaar gaat nu de originele single shots niet meer verkocht worden, wat er tijdens de verkoopdagen wordt afgestoken hier in de omgeving..

Triple shots :)

Ik kan nu al uitkijken naar het echte vuurwerkgevoel. De folders doorgaan op zoek naar een vuurwerk krantje, even bij de winkels in de buurt in de showroom kijken, en om je heen horen dat meer en meer mensen gaan bestellen.

Nu al ga ik er 's avonds regelmatig even uit om vast te genieten van de geur van openhaard. Om de kou in je vingers te voelen. Met een kerst playlistje op kom je helemaal in de sfeer, zeker nu het al zo vroeg donker wordt!

Daarnaast heb ik ook echt alweer zin in de ophaal dagen. Een van de dingen die ik vorig jaar écht gemist heb. Lekker rijden, wachten, bestellingen checken, inpakken, en door! Ondertussen nog wat ouwehoeren met de mensen voor- en achter je in de rij, babbelen met de mensen van de winkel, heerlijk! Ondertussen je whatsapp overspoeld met collectiefoto's en ervaringen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan